Toon posts:

windows XP mijn eigen serienummer

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 3 laptops en een aantal pc's , nu moet ik een notebook opnieuw installeren omdat deze na 16 maanden wat moeilijk doet qua gebruik. Ik heb ooit eens bij tweakers net een trick gezien
die het serie nummer geeft van de huidige gebruikt windows.

Waarom omdat ik dezelfe serie nummer wil gebruiken voor deze laptop

iemand ? alvst bedankt

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:02

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Als je die windows legaal hebt heb je het serienummer toch gewoon nog?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-04 10:18
volgens mij mag dit niet? en die trick zal zo en zo niet gepost worden omdat denk ik al helemaal niet mag! anders ff microsoft bellen wat te doen:)

Verwijderd

Everest home edition kan je em zo uitlezen

Verwijderd

Topicstarter
klopt ik heb dus 7 serials en dus 7 windows XP versies op CD orgineel, maar de vraag is eigelijk hoe kan ik op de huidige slome notbook de serie nummer bekijken ,zodat ik die weer kan gebruiken op de laptop, want ik weet bij registratie dat als ik de serie nummer invoer van een PC dat XP blokkeerd en dat heb ik eerder gehad en mag ik microsoft weer bellen

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Serie nummer van Windows staat meestal op de laptop zelf, kijk eens op de onderkant, of kijk anders eens op het boekje dat bij je Windows cd zit.

[edit]
Had je vraag verkeerd begrepen, zoals AlwaysConnected al zei kan je dat gewoon met Everest.

[ Voor 41% gewijzigd door XWB op 21-02-2005 20:04 ]

March of the Eagles

Verwijderd

Topicstarter
Ok bedankt ik heb de juiste verpakking en CD bij de notebook, mooi in ieder geval geen verkeerde serienummer anders heb je wel hardware problemen bij de registratie

Thanks all ! ga ik nu maar de boel installeren . _/-\o_

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

nlb,

Deze vraag is gisteren nog gevraagd - ik mag er toch van uitgaan dat je zelf even iets verder kijkt dan de 'New topic' knop.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.