Hallo,
Ik kan een subwoofer krijgen van iemand aan een zacht prijsje en hij is nog gloednieuw!
Nu is mijn vraag; welke versterker moet ik hier voor kopen?
Het liefst niet duur, heb een zeer klein budget om er aan uit te geven i.v.m nieuwe aankoop van speakers. De sub gaat vooral dienst doen om games mee te spelen via de pc.
Mijn kamer is 3m x 3m niet echt groot maar genoeg, het moet er natuurlijk niet gaan scheuren in de muren ofzo. En ik moet ook niet echt een BONK-BAS krijgen (hou ik niet van
)
Kan ik dan de sub aansluiten op de subwoofer-uitgang van mijn soundcard?
De specs;
Basluidspreker met een polyprolyeen conus met rubber ophanging
*Diameter: .................300mm
*Power RMS: .............150W
*Power MAX: ..............300W
*Frequentie bereik: ......20-5k Hz
*Impendatie: ................8 ohm
*SPL (1W/1m): ............91dB
*Magneet gewicht: .......50oz
*Spreekspoel: .............2.5 inch
En wie kan me het volume van de kist uitrekenen, ik heb namelijk geen prog. om dit te doen.
Ik kan een subwoofer krijgen van iemand aan een zacht prijsje en hij is nog gloednieuw!
Nu is mijn vraag; welke versterker moet ik hier voor kopen?
Het liefst niet duur, heb een zeer klein budget om er aan uit te geven i.v.m nieuwe aankoop van speakers. De sub gaat vooral dienst doen om games mee te spelen via de pc.
Mijn kamer is 3m x 3m niet echt groot maar genoeg, het moet er natuurlijk niet gaan scheuren in de muren ofzo. En ik moet ook niet echt een BONK-BAS krijgen (hou ik niet van
Kan ik dan de sub aansluiten op de subwoofer-uitgang van mijn soundcard?
De specs;
Basluidspreker met een polyprolyeen conus met rubber ophanging
*Diameter: .................300mm
*Power RMS: .............150W
*Power MAX: ..............300W
*Frequentie bereik: ......20-5k Hz
*Impendatie: ................8 ohm
*SPL (1W/1m): ............91dB
*Magneet gewicht: .......50oz
*Spreekspoel: .............2.5 inch
En wie kan me het volume van de kist uitrekenen, ik heb namelijk geen prog. om dit te doen.