Toon posts:

[XP] Start menu 'hangt' even, zelfde met programmas starten*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na het opstarten van win XP(wat in mijn ogen normaal gebeurd)
wacht ik altijd tot het zandlopertje weg is en ga dan aan de slag(duurt een paar sec.).
Nu moet ik daarna nog ongeveer handerhalve minuut wachten totdat ik via START iets kan activeren.
Als ik via een snelkoppeling op het bureaublad iets activeer gebeurd het direct maar desbetreffend progje blijft dan ook "hangen" onlangs heb ik EasyCleaner gedraaid en het register opgeruimd en overbodige bestanden opgeruimd.
Hieronder een lijst van de sleutels die verwijderd is.
Iemand die mij uit de brand helpt???????

[ Voor 98% gewijzigd door elevator op 21-02-2005 20:59 ]

• eRRoR.InSiDe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-04 17:08
Probeer ze 1 voor 1 uit zou ik zeggen. Is een mooie leerschool.

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht dat dit een serieus forum was.
Geef dan op z'n minst een paar sleutels aan waar het aan zou kunnen liggen.
En hoe zet ik ze terug?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

dolfie,

Welkom op GoT :)
Op deze manier is het niet echt de bedoeling om een topic te openen op GoT - we hebben daar namelijk allerlei regeltjes voor opgesteld waar we graag van zien dat je aan voldoet:
  • Kies een goede topic titel die je probleem omschrijft. 'Opstartprobleempje' doet dat in ieder geval niet. In Windows Operating Systems eisen we dan ook nog eens dat je het OS tussen vierkante haajes zet zoals je in de Windows Operating Systems Policy kan lezen.
  • Geef zoveel mogelijk relevante informatie. Je vertelt bijvoorbeeld dat je PC lang duurt als je op 'Start' drukt - en vervolgens heb je het opeens over EasyCleaner. Heeft dit iets met elkaar te maken? Moeten wij dit begrijpen? :)
  • Probeer je probleem eerst zelf op te lossen, en geef dan duidelijk en helder aan wat je zelf al geprobeerd en gedaan hebt om dit probleem op te lossen.
Ik ga even die grote lijst van EasyCleaner uit je topicstart halen - die vervuilt dit topic alleen maar, zet die maar eventes ergens op een webserver ofzo neer.

Geef verder nog even aan wat je zelf al geprobeerd hebt, en om welk OS e.d. het gaat :)

Verwijderd

Topicstarter
elevator,

Excuus,excuus

Ten eerste dacht ik dat ik het os in mijn bericht moest noemen en zag later dat dat in de "aankondiging" moest maar ik zou niet weten waar ik dat kan veranderen.
Ten tweede heb ik de regels doorgebladert maar dus niet goed gelezen.
Ten derde dacht ik dat het progje easycleaner hier wel bekent was.Niet dus.
In easycleaner zitten meerdere onderdelen ook de opstartinspecteur en daar brande een rood lampje bij:
KernelFaultCheck C:\WINDOWS\system32\dumprep 0 -k HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\MicroSoft\Windows\CurrentVersion\Run KernelFaultCheck %systemroot%\system32\dumprep 0 -k

Een rood lampje geeft aan dat het bestand niet bestaat.
Moet ik hem verwijderen of ervoor zorgen dat dat bestand terug komt.

Verwijderd

Topicstarter
schop

Verwijderd

Topicstarter
Mag wat mij betreft dicht.
Pagina: 1