?pjuter stoel?

Pagina: 1
Acties:
  • 166 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Banshax
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-06 14:03
tja, hardware, is een computer stoel hardware? hmz, ik ben net jarig geweest [brrr] en op zoek naar een goeie stoel om lang in te zitten, comfortabel, in hoogteverstelbaar, ook voor armleuningen, en rugleuning. dat alles rond de 450,-
iemand met DE stoel in huis??

Verwijderd

yep, ikke me myself and i,
maareuh die gaat dus noooooooit de deur uit, ik wordt erzelfs mee gecremeerd

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:32

botoo

💀 too old to die young

ik gebruik precies het tegenovergestelde van wat je zoekt, maar toch meld ik het. Het is een "knielkrukje" geen rugleuning, geen armsteunen, je zit half op je kont en hal op je knieeen, heel goed op uit te houden. Lekker goedkoop ook en het staat niet in de weg. :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Verwijderd

Ik heb ook een 'knielkruk', van Stokke (vaag Zweeds merk, reteduur) kostte me 1300 piek zo'n stoel, maar het is het echt waard, je gaat vanzelf rechtop zitten met zo'n ding, onderuit leunen gaat gewoon niet maar dat mis je niet eens.

Verwijderd

Ik heb zelf lange tijd op een huis-tuin-keuken stoel gezeten, en dat is niet wat.

Kwam onlangs in de Leenbakker (jaja, die winkel) een zeer gave bueraustoel tegen. Hoge rugleuning, in hoogte verstelbaar, armleuningen, wieltjes en.... leer!
Voor het luttele bedrag van 199,- issie van jou, en ik denk dat je hier meer dan alleen maar plezier van zult hebben, 't is gewoon een must om hem te hebben. En hij is niet eens lelijk!

Enig nadeel: armleuningen zijn niet verstelbaar, net als de rugleuning. Wat wel kan is zitting/rugleuning ineens verstellen.

Verwijderd

He toevallig man die stoel heb ik ook gekocht een lere Directeurs-stoel(heeeehehehe), echt dit is een geweldige stoel zit geweldig en is niet te duur fl 199,- als je dus een Best mooie stoel wilt die wel geweldig zit dan heb je hem daar gevonden.
Hoi

• Banshax
hey =INF=Psycho die stokke kruk heb ik over gehoord ja, lol!
je staat half terwijl je zit, toch?
ga morgen wel even de stad [den haag] rond neuzen, anders ff wat info inwinnen. :)

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 07:27
'k heb gewoon een behoorlijke bureaustoel bij de Ikea gekocht. Met armsteunen, hoogte en zithoek verstelbaar en het belangrijkste: een hoge rugleuning.
Bureau en stoel zijn net zo belangrijk als andere hardware.

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Het klinkt stom, maar je moet gewoon in de winkel een half uur in die stoel gaan zitten. Zit iet dan niet lekker, dan niet doen. Het is net een monitor. Eerst proeven, dan kopen.

• Banshax
Whaha, das best een goeie.
wellicht kan je hier en daar best regelen dat je em op proef neemt. www.overtoom.nl geen kantoor stoel te vinden.
grmbl, iemand nog URLS`s ?
Pagina: 1