Toon posts:

hoe kan ik mijn compaq presario overclocken

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi ik heb een compaq een compaq presario 7EL7000T-261 ik wil deze graag overclocken omdat hij maar 933 mhz draait en bij everest staat dat hij wel op 1066 mhz kan draaien.
maar het probleem is dat bij die comprak niks in die stomme bios kan veranderen, dus vroeg ik me af of jullie ook een andere manier wisten.

alvast bedankt

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
misschien dat er een uber bios of iets dergelijks is maar de kans is groot dat het met zo'n merk computer niet lukt. kheb hier ook nog zo'n compaq pressaio staan klokt ook nog geen 1 mhz over. je zou goed op het moederbord kunnen zoeken naar jumpertje die het overclocken unlocken. maar ik geef je weinig kans

Verwijderd

Topicstarter
ik denk dat het niet veel word. alleen jammer dat er niet meer pentium processoren worden verkocht voor een redelijke prijs :'(
misschien weet iemand een het type is socket 370 FC-PGA

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2005 19:01 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Voor het wel en wee omtrent overclocken hebben we zelfs een apart subforum: Die-Hard Overclocking & Cooling :) Neem daar eens een kijkje en sla nooit de FAQ's over. In die van DOC kun je tips/linkjes vinden hoe je je PC met behulp van speciale software kunt overclocken, zonder dat je daarvoor in de BIOS hoeft te duiken ;)

Dit topic is gesloten.