Ik heb wel vaker een upload scriptje gemaakt, maar nu wil ik een bestand groter dan 5 mb uploaden en nu krijg ik een error..
ik krijg de volgende error.:
Warning: Unable to open 'none' for reading: No such file or directory in /url/pslog.php on line 14
weet iemand waar dit aan kan liggen, bij kleine bestanden werkt het wel gewoon en ik heb verder geen script draaien (tenminste: ik heb exact deze code getest). Helaas weet ik niet welke versie van PHP momenteel op de server draait.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| <style type="text/css"> body { border:0; } </style> <form action='pslog.php?option=upload' name='upload' method='post' enctype='multipart/form-data'> <input type='file' name='file' size='55' style='height: 22px;'> <input type='submit' value='Uploaden' style='height: 22px;'> </form> <? if ($_GET['option'] == 'upload') { if ($_FILES['file']['name'] != '') { $save = "/url/".$_FILES['file']['name']; copy($_FILES['file']['tmp_name'], $save); } } ?> |
ik krijg de volgende error.:
Warning: Unable to open 'none' for reading: No such file or directory in /url/pslog.php on line 14
weet iemand waar dit aan kan liggen, bij kleine bestanden werkt het wel gewoon en ik heb verder geen script draaien (tenminste: ik heb exact deze code getest). Helaas weet ik niet welke versie van PHP momenteel op de server draait.