Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a nice way that he looks forward to the trip.
heb maar 3 icoontjes in mijn tray staan.. ik denk dat het daar dus niet an ligt... Ik zit alleen te denken of Windows niet ergens op een programma een erg hoge prioriteit heeft staan... andere oplossingen heb ik ook niet
Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a nice way that he looks forward to the trip.
Wat me nu trouwens te binnen schiet, is dat ik in een brandprogramma eens heb zien staan dat hij pas moet gaan beginnen met branden als de buffer gevuld is. Volgens mij was dat ook Nero, maar dat weet ik niet zeker. Ik kan het helaas nu niet nakijken.
Verder zou ik het niet weten, suc6 ermee
Verwijderd
Op zondag 07 januari 2001 18:17 schreef source het volgende:
Heb nu een SCSI plextor 12X4X32... Als ik nu ga branden op 12 speed zuipt ie in 1 keer zijn buffer leeg... en als ik nu op 10 speed aan het fikken ben gaat het prima.. snap er geen reet van!! aan de andere kant hangt een SCSI harde schijf, dus ik zie niet helemaal waar het probleem nu ligt!!
// Ik gebruik trouwens voor het branden Nero (de laatste versie)
Verwijderd
judge@chello.nl
Verwijderd
Wat het probleem is kan ik niet zeggen, maar lijkt me heel sterk dat de snlheid waarmee de plextor zijn data krijgt niet snel genoeg is.
Heb je een kleine swapfile?
Brandt je heel erg veel kleine bestandjes?
Heb je PlexTools geladen om BurnProof te activeren?
Heb je de juiste drivers voor je SCSI kaart geladen?
Zomaar een paar ideetjes
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Plextools niet... deze ondersteund ook geen burnproof
Swapfile is normaal (standaard windows instelling)
deze laatste drivers voor de kaart zijn geladen...
// probeerde een vcd te fikken... dus 1 groot bestand... daarna nog een paar keer geprobeerd met allemaal kleine bestandjes
Jouw machine is sneller, beter, heeft SCSI, en heeft nauwelijks software geladen die roet in het eten kunnen gooien....Het enige verschil is die burnproof, en ik moet zeggen dat ie die regelmatig gebruikt....
Nu begin ik toch te twijfelen aan je brander!!
Het enige wat het mischien nog kan zijn is dat je HD te gefragmenteerd is, en daardoor dus geen constante stream van 1800 kbyte/s kan aanleveren....
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Laat maar.. .
Termination is in orde!Op maandag 08 januari 2001 18:19 schreef LiGHtNiNG! het volgende:
Heb je de boel wel goed aangesloten.. met andere woorden is je SCSI termination wel okay? Zijn al je devices wel in SYNCHRONE Burst mode gezet? Reselection Aan/Uit getest?
Maar hoe stel in die SYNCHROME burst in?
en hetzelfde geldt voor RESELECTION AAN/UIT!!
hoe stel je dat in?
Laat maar.. .
Verwijderd
en die Sync optie staat voor de HDD wel aan dacht ik, maar ik kan nergens terug vinden om dat ook voor de cd-rom drives te doen...???!!!
Verwijderd
Verwijderd
In configscherm naar systeem, dan apparaatbeheer, dan disk-drives, kies Quantum Atlas V, ga naar instellingen en vink "Sync data transfer" AAN.
Voor de CD-RW hetzelfde maar dan onder systeem naar CD-Rom en je Plextor uitkiezen. Vink trouwens "Auto-insert" (automatisch invoegen) UIT bij je Plextor!
Omdat ie het op 10x wel doet denk ik echter dat je het beste naar Shevar kan luisteren: koop "echte" 12x CD's (Philips Silver Premium o.i.d., zijn iets duurder maar nooit problemen mee).
Verwijderd
NIKON D70 | flitser: SB-800 | AF-S Nikkor 12-24 ED DX | AF-S Nikkor 24-85 ED DX| AF-S Nikkor 80-200mm ED F1:2.8 D | Sigma 90mm F2.8 EX Macro 1:1 ! www.josla.com