Na urenlang zoeken op zowel google als GoT en zelfs na het lezen van een hele hoop javascripts kom ik nog steeds niet uit het volgende probleem.
Ik heb een pagina met div's. Nu kan ik met mijn javascript functie move() de div's verplaatsen. Dit werkt perfect in IE en Opera, maar in FireFox gebeurt er dus helemaal niks. Misschien dat iemand anders inziet waarom er niets gebeurt in firefox?
het probleem is niet dat FF het element niet kan vinden. Ik kan namelijk wel gewoon de marges en andere dingen van de divs aanpassen, maar pixelLeft/pixelRight lijkt niet te werken. Wat doe ik verkeerd?
Ik heb een pagina met div's. Nu kan ik met mijn javascript functie move() de div's verplaatsen. Dit werkt perfect in IE en Opera, maar in FireFox gebeurt er dus helemaal niks. Misschien dat iemand anders inziet waarom er niets gebeurt in firefox?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| <script>
var moving = false;
function move(){
if (moving == false) {
document.getElementById('left').style.pixelLeft = -160
document.getElementById('right').style.pixelRight = -160
moving = true
}
if (document.getElementById('left').style.pixelLeft<20)
document.getElementById('left').style.pixelLeft+=6
if (document.getElementById('right').style.pixelRight<20)
document.getElementById('right').style.pixelRight+=6
setTimeout("move()",50)
}
</script> |
het probleem is niet dat FF het element niet kan vinden. Ik kan namelijk wel gewoon de marges en andere dingen van de divs aanpassen, maar pixelLeft/pixelRight lijkt niet te werken. Wat doe ik verkeerd?