WS_FTP: Opslaan sites niet mogelijk

Pagina: 1
Acties:

• NWD.neoMagic
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-11-2011
Onlangs heb ik WS_FTP Professional 9 gekocht. Werkt bijna helemaal perfect... bijna... ik kan namelijk geen sites opslaan! De site manager werkt voor geen meter, wat ik ook probeer, geen enkel FTP-adres wordt opgenomen in de lijst. Heeft iemand dit probleem ook (gehad)? Zo ja, dan zou ik heel graag weten OF en HOE ze het opgelost hebben.

Ik heb zelf al gekeken of er misschien bestanden op alleen-lezen staan in de WS_FTP directory. Dat was wel het geval, maar als ik dat verander dan helpt dat niets...

www.networkingday.com

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:03

DataGhost

iPL dev

C:\Documents and Settings\<user>\Application Data\Ipswitch\WS_FTP

hier wordt alles bij mij opgeslagen (Win XP)
de map stond er al van een oude WS_FTP versie dus ik weet niet 100% zeker of ik die veranderd heb of niet maar volgens mij zag ik na het terugzetten van de map en het fris installen van ws_ftp pro 9 (format gedaan) gelijk al mn sites weer staan

probeer of je daar wat mee kan :)

• NWD.neoMagic
Thanks.. daar staan inderdaad de config files en in \ipswitch\WS_FTP\sites staat een file ws_ftp.ini die (denk ik) gebruikt wordt door de site manager. Het gekke is dat in dat .ini-bestand méér sites staan dan dat ik in WS_FTP zie... en ik mis in de nieuwe versie juist een aantal sites die ik (ook) met een eerdere versie van WS_FTP heb aangemaakt... :/

Edit: verwijderen van een site lukt trouwens wel.......! :?

[ Voor 10% gewijzigd door NWD.neoMagic op 21-02-2005 18:35 ]

www.networkingday.com

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:03

DataGhost

iPL dev

kijk anders bij settings ofzo welke map ie gebruikt om ze op te slaan...

• NWD.neoMagic
DataGhost schreef op maandag 21 februari 2005 @ 18:41:
kijk anders bij settings ofzo welke map ie gebruikt om ze op te slaan...
Dat kan ik nergens terugvinden... wel is het zo dat logs (disabled, maar er is wel een directory te zien) naar diezelfde map gaan maar dan niet \sites maar \logs... dus het lijkt me wel dat dát de juiste map is... :/

www.networkingday.com

• NWD.neoMagic
Ik heb net de boel geüpgradet naar versie 9.01, maar ook dat helpt niet. Iemand nog suggesties?? Ik weet 't even niet meer nu... :?

www.networkingday.com

• NWD.neoMagic
Niemand anders dit probleem dus?? :'(

www.networkingday.com

Pagina: 1