X-box ziet er beter uit dan al die andere consoles

Pagina: 1
Acties:

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025
http://www.microsoft.com/presspass/features/2001/Jan01/01-06xbox.asp
Kwam ik tegen in een goede poging te verbergen dat ik NIET bezig was met het instaleren van de PC :P
Ik vindt hem er wel mooi uitzien..
Artikel is ook wel leuk..

http://www.xbox.com/xbox/flash/consoletour.asp

Verwijderd

Ik vind um ook mooi!
Hij lijkt wel een beetje groot.
op http://www.msxbox.com kan je de show van de CES bekijken.

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
PS2 is toch nog strakker vindt ik, ben er ook erg blij mee >:)

Die-hard Brexiteer

• Tim
  • Laatst online: 04-08-2025
PS2 ziet er idd ook cool uit!
Maar die gamecube vindt ik om op te :r

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Ik vind het design van alle consoles eigenlijk vrij kut (Ja, het design van een PC kast is ook waardeloos, maar daar gaat het even niet om :))

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Geen een is er zo mooi als de ps2. Kunst gewoon. :7

• Dr_Frickin_Evil
  • Laatst online: 22:38
Waarom maken ze die dingen naar de standaard maten van HiFi apparatuur en video's/dvd-spelers. Dat zou gunstiger zijn voor de verkoop als zo'n raar ontwerp denk ik. EN het is nog estetischer ook :)

Verwijderd

ow, maar mijn grafisch rekenmachine is pas mooi. er zit zelfs een uitknop op.. goed he..

maar eh, die x-box die is toch van Micro$oft? gadver, nee dan is het al verpest.
Ik houd het op mijn Sega Mega-Drive *D

Verwijderd

Op maandag 08 januari 2001 00:17 schreef 4of10 het volgende:
Micro$oft? gadver, nee dan is het al verpest.
Ove trieste opmerkingen gesproken zeg :r

Maarreh die X-box ziet er wel ok uit, en idd om die dingen in standaard hifi-formaat te maken zou best een goed id zijn.

K'hep hiet nog zo'n oude cd-i liggen, en die was ook in normaal formaat, kon je gewoon tussen je andere hifi-shit wegwerken, scheelde weer ruimte enzo.

Maarje ik heb al jaren geen console meer, dus zoveel boeit et me nu ook weer nie ;)

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 08:48

Theeboon

theebonen bestaan!

Standaard Hi-fi-formaat?

CD-I

'Nuff said lijkt me *D

"I sit in my room and imagine the future."

Verwijderd

lijkt me niet

wat bedoel je?

mijn cd-i speler ziet er precies etzelfde uit als iedere standaard cd-speler, is even hoog, even breed, er staat alleen cd-i op.

dus wat lul je nou eigenlijk?

En ja er zaten spelletjes op, dat hebben ze ooit nog eens geprobeerd, is nie gelukt, maar et was een beetje philips poging tot een console. K'hep er nog Zelda op zitten enzo

• TheBrain
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op maandag 08 januari 2001 00:13 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Waarom maken ze die dingen naar de standaard maten van HiFi apparatuur en video's/dvd-spelers. Dat zou gunstiger zijn voor de verkoop als zo'n raar ontwerp denk ik. EN het is nog estetischer ook :)
En het past ook nog eens in je HiFi / TV / video meubel. Nu moet ik mijn PS1 (toploader) iedere keer uit de kast trekken.

Gelukkig heeft die xBox een frontloading DVD speler, hij lijkt alleen zo groot en hoog op de foto's
Pagina: 1