Ik wil graag zelf een robot(je) bouwen...Ik ben op dit gebied echter een complete noob, dus wil ik graag wat ervaringen en tips ontvangen. Ik heb al wel wat mooie spulletjes voor een Mark III Robot gezien en zit er over te denken om dat uit de USA te gaan bestellen. Heeft iemand ervaring met het bouwen van robots? Post je tips en wees bedankt door mij!
Succes en http://www.google.nl
Hi tiemen1
Welkom op GoT!
Voordat je een topic opent is het de bedoeling dat je zelf eerst wat informatie zoekt. Zomaar een vraag neerzetten wordt niet op prijs gesteld.
Lees eerst even Algemene gedragsregels (Netiquette). En maak voor jezelf duidelijk wat je precies wilt, want 'een robot(je) bouwen' is iets te algemeen. Zodra je wat specifiekere informatie hebt kan je gerust een nieuw topic beginnen.
Welkom op GoT!
Voordat je een topic opent is het de bedoeling dat je zelf eerst wat informatie zoekt. Zomaar een vraag neerzetten wordt niet op prijs gesteld.
Lees eerst even Algemene gedragsregels (Netiquette). En maak voor jezelf duidelijk wat je precies wilt, want 'een robot(je) bouwen' is iets te algemeen. Zodra je wat specifiekere informatie hebt kan je gerust een nieuw topic beginnen.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Dit topic is gesloten.
![]()