[xDoclet] Packages Excluden

Pagina: 1
Acties:

• PhoneTech
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-05 17:32
Ik ben momenteel al een paar dagen bezig om 2 projecten te mergen. Uiteindelijk moet ik wel 1 deployment descriptor hebben, dus zit met een leuke xdoclet configuratie.

Met Package Substitutions kom ik al heel ver, maar 1 van de twee projecten werkt niet als xDoclet de local home interfaces genereerd omdat deze met de hand zijn gemaakt.

Hier gaat het dus ook fout. Als ik ze uit zet, dan wordt de deployment descriptor niet goed gegenereerd, zet ik ze aan, dan werkt de code van 1 project niet meer (locatie van de local home interfaces worden per *Bean.java bestand aangegeven)

Heeft iemand een manier om packages te excluden tijdens het genereren van de xDoclet files?

• ronaldmathies
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Kan je doen met de fileset commando:

code:
1
2
3
4
<ejbdoclet destdir="${java.dir}" force="true">
  <fileset dir="${java.dir}" includes="**/*Bean.java" excludes="**/*exclude.java"/>

</ejbdoclet>

De fileset mag ook meerdere sub tags hebben:

code:
1
2
3
4
<fileset dir="${java.dir}">
    <includes name="**/*Bean.java"/>
    <exclude name="**/*exclude.java"/>
</fileset>

Hoe de preciese invulling is van de opmaak moet je maar opzoeken in de ANT documentatie.

3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line

• PhoneTech
ronaldmathies schreef op maandag 21 februari 2005 @ 17:25:
Kan je doen met de fileset commando:

code:
1
2
3
4
<ejbdoclet destdir="${java.dir}" force="true">
  <fileset dir="${java.dir}" includes="**/*Bean.java" excludes="**/*exclude.java"/>

</ejbdoclet>

De fileset mag ook meerdere sub tags hebben:

code:
1
2
3
4
<fileset dir="${java.dir}">
    <includes name="**/*Bean.java"/>
    <exclude name="**/*exclude.java"/>
</fileset>

Hoe de preciese invulling is van de opmaak moet je maar opzoeken in de ANT documentatie.
Met de file set kan je idd aangeven welke bestanden er voor de gehele ANT task moet aangeven.
Maar helaas kan je dit niet per sub task aangeven volgens de documentatie van xdoclet:
http://xdoclet.sourceforg.../dd/EjbDotXmlSubTask.html

Hij moet namelijk wel een deployment descriptor aanmaken voor alle Bean bestanden dus kan er geen overslaan...

• PhoneTech
Helaas...Na wat zoek werk, ben ik er achter gekomen dat het niet echt makkelijk is om packages te excluden. Nu moet een van de twee projecten behoorlijk gewijzigd worden..(hopelijk is dat niet ons project)

Het antwoord staat: http://www.jguru.com/faq/printablefaq.jsp?topic=XDoclet onderaan de FAQ

• ronaldmathies
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
.

[ Voor 100% gewijzigd door ronaldmathies op 22-02-2005 23:40 . Reden: bericht verwijderd... ]

3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line