Toon posts:

[Wise Package Studio] Batchfile naar Msi pakket

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een aantal batchfiles gemaakt voor het Silant installeren van een aantal pakketjes.

bv:

Nero
"nero60023.exe" /silent /sn=xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx/write_sn /no_ui /noreboot
"nbr60023nld.exe" /silent /sn=xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx/write_sn /no_ui /noreboot

Java
jre-1_5_0_01-windows-i586-p.exe /S /v/qn

Winamp
winampsilent.exe winamp502_full.exe

Office & Frontpage
Frontpage2003\setup.exe TRANSFORMS="D:\Office\Frontpage2003\New Custom Setup File.MST" /qb-
Office2003\setup.exe TRANSFORMS="D:\Office\Office2003\New Custom Setup File.MST" /qb-

Nu wil alle files van bv nero in een msi pakket stoppen, en de batchfile draaien bij het openen van een msi pakket.

Nu lees en hoor ik veel omtrent msi pakketjes, die een zegt dat dit wel werkt, de ander schrijft weer van niet. Nu ben ik opzoek naar iemand die concrete ervaring heeft met hetzelfde idee als ik heb. Het moet gewoon met de meeste pakketjes werken, anders is deze oplossing niet intressant voor mij

Verwijderd

Topicstarter
iemand

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Kan je niet op de website van Wise Solutions kijken of daar bij het Resource center de nodige informatie staat? Ik heb daar in het verleden namelijk de nodige informatie vandaan kunnen halen...

Verwijderd

Topicstarter
ik wil graag weten of het in de praktijk ook goed werkt, bij wise zullen ze wel zeggen dat dit werkt.

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 08:43:
ik wil graag weten of het in de praktijk ook goed werkt, bij wise zullen ze wel zeggen dat dit werkt.
Ik het verleden toen ik ook nog met Wise for Windows aan het scripten was heb ik dit ook voor elkaar gekregen. Er was namelijk nog een 'maar', maar die weet ik zo één, twee, drie niet meer...

Verwijderd

Topicstarter
Ik nu dus het een en ander bij wise nagevraagd, maar daar wordt ik ook niet veel wijzer van.
Ik heb nog ook nog verder verdiept in de demo versie van wise.

Ik zou hier toch graag uitsluitsel over hebben, voordat ik aan een curus begin.

Verwijderd

Topicstarter
Nog iemand een idee?

• Jake Bullet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-08 09:12

Jake Bullet

Applicatie verpakker

Ik snap niet helemaal wat je nu precies wilt doen met de msi. Alleen de batchfile aftrappen?

Tenzij je de installatie wilt repackagen:

(van appdeploy.com)
If you intend to repackage the app with Wise make sure that in the capture you do not run the NeroBurnrights(just install it with only the silent option).
For the Burnrights to work correctly you have to use the commandline options (see NeroBurnrights.chm) and put them in the execute defered option before installfinalize with a commit only property.
this is to make sure that burnrights run only after succesful install.
For the HKCU keys I used the active setup.
Pagina: 1