Hebben de mensen die aan deze actie hebben meegedaan hun cheque ontvangen?
Ik heb hem ontvangen maar in de tekst spreekt men over kortingscheque, ik weet niet of iemand hem hier al ingewisseld heeft?
Bij abn-amro voorwaarden waar een scheque aan moet voldoen staan wat dingen die ik niet tegen kom op deze cheque, dus ik vroeg mij daarom af of iemand hem al ingewisseld had
voorwaarden :
Vormvereisten
Bij aanbieding moet de cheque aan de volgende vormvereisten voldoen:
* De vermelding “cheque” op de voorzijde van de cheque
* Datum en plaats van uitschrijving (de datum mag niet in de toekomst liggen)
* Voorzien van handtekening van de trekker van de cheque
* Voorzien van muntcode en bedrag
* Er mogen geen wijzigingen op de cheque zijn aangebracht
* De cheque moet op de achterkant voorzien zijn van een correct endossement. De houder van de cheque moet altijd aan de achterzijde van de cheque zijn handtekening zetten (endosseren) en eventueel voorzien zijn van een firmastempel. De aanbieder van de cheque moet dezelfde persoon/firma zijn als degene aan wie de cheque is uitgeschreven
* Meerdere endossementen zijn niet toegestaan.
Vermelding cheque zie ik niet staan aan de voorzijde, en ook geen correct endossement aan de achterkant. ( achterkant is leeg )
Ik heb hem ontvangen maar in de tekst spreekt men over kortingscheque, ik weet niet of iemand hem hier al ingewisseld heeft?
Bij abn-amro voorwaarden waar een scheque aan moet voldoen staan wat dingen die ik niet tegen kom op deze cheque, dus ik vroeg mij daarom af of iemand hem al ingewisseld had
voorwaarden :
Vormvereisten
Bij aanbieding moet de cheque aan de volgende vormvereisten voldoen:
* De vermelding “cheque” op de voorzijde van de cheque
* Datum en plaats van uitschrijving (de datum mag niet in de toekomst liggen)
* Voorzien van handtekening van de trekker van de cheque
* Voorzien van muntcode en bedrag
* Er mogen geen wijzigingen op de cheque zijn aangebracht
* De cheque moet op de achterkant voorzien zijn van een correct endossement. De houder van de cheque moet altijd aan de achterzijde van de cheque zijn handtekening zetten (endosseren) en eventueel voorzien zijn van een firmastempel. De aanbieder van de cheque moet dezelfde persoon/firma zijn als degene aan wie de cheque is uitgeschreven
* Meerdere endossementen zijn niet toegestaan.
Vermelding cheque zie ik niet staan aan de voorzijde, en ook geen correct endossement aan de achterkant. ( achterkant is leeg )
[ Voor 56% gewijzigd door Christoph op 21-02-2005 16:19 ]