Apple Cram & Jam Money back cheque

Pagina: 1
Acties:

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Hebben de mensen die aan deze actie hebben meegedaan hun cheque ontvangen?

Ik heb hem ontvangen maar in de tekst spreekt men over kortingscheque, ik weet niet of iemand hem hier al ingewisseld heeft?

Bij abn-amro voorwaarden waar een scheque aan moet voldoen staan wat dingen die ik niet tegen kom op deze cheque, dus ik vroeg mij daarom af of iemand hem al ingewisseld had :)

voorwaarden :

Vormvereisten
Bij aanbieding moet de cheque aan de volgende vormvereisten voldoen:

* De vermelding “cheque” op de voorzijde van de cheque
* Datum en plaats van uitschrijving (de datum mag niet in de toekomst liggen)
* Voorzien van handtekening van de trekker van de cheque
* Voorzien van muntcode en bedrag
* Er mogen geen wijzigingen op de cheque zijn aangebracht
* De cheque moet op de achterkant voorzien zijn van een correct endossement. De houder van de cheque moet altijd aan de achterzijde van de cheque zijn handtekening zetten (endosseren) en eventueel voorzien zijn van een firmastempel. De aanbieder van de cheque moet dezelfde persoon/firma zijn als degene aan wie de cheque is uitgeschreven
* Meerdere endossementen zijn niet toegestaan.

Vermelding cheque zie ik niet staan aan de voorzijde, en ook geen correct endossement aan de achterkant. ( achterkant is leeg )

[ Voor 56% gewijzigd door Christoph op 21-02-2005 16:19 ]

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-01 14:41
Hmm, damn, heb nog gezocht naar zo'n ding maar kon deze actie in NL niet vinden :\

In de US en in Australie is het bij Cram & Jam zo dat je flink wat korting ($200 ofzo?) krijgt op een 20GB iPod als je deze tegelijkertijd met je PowerBook of iBook bestelt.

Geen idee hoe je dat ding kan verzilveren. Misschien dat je hier nog nuttige hints kan vinden?

http://www.apple.com.au/education/cramandjam/

Waar heb je dat ding vandaan trouwens? Misschien kan ik kijken of ik dit alsnog kan regelen (hoewel m'n PowerBook vandaag verzonden is :\).

• Jorik
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18-11-2025
Mag ik verwijzen naar ons MSN gesprek? ;)

Bij Rabo heb ik hem gewoon ingeleverd, volgende dag stond 't erop.

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
bartvb schreef op maandag 21 februari 2005 @ 16:30:
Hmm, damn, heb nog gezocht naar zo'n ding maar kon deze actie in NL niet vinden :\

In de US en in Australie is het bij Cram & Jam zo dat je flink wat korting ($200 ofzo?) krijgt op een 20GB iPod als je deze tegelijkertijd met je PowerBook of iBook bestelt.

Geen idee hoe je dat ding kan verzilveren. Misschien dat je hier nog nuttige hints kan vinden?

Waar heb je dat ding vandaan trouwens? Misschien kan ik kijken of ik dit alsnog kan regelen (hoewel m'n PowerBook vandaag verzonden is :\).
Ik heb het dus via jorik al gehoord dat je hem toch kan verzilveren.

De actie liep dus in een bepaalde periode en alleen met een aankoopbon binnen de gestelde datum kon je een cheque opgestuurd krijgen.

• Jorik
bartvb schreef op maandag 21 februari 2005 @ 16:30:
De actie loopt ook niet meer.
In Nederland was het 200 euro korting op willekeurige iBook/Powerbook i.c.m. een willekeurige 4G iPod (20 of 40 GB)
Zie mijn reply.

Nee dat gaat je niet meer lukken. De actie is al maanden afgelopen en je actie-bon had al maanden geleden binnen moeten zijn bij Apple. Dat gaat niet meer lukken dus.

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-01 14:41
Damn, bummer zeg. Volgende keer maar een PowerBook bestellen aan het begin van het collegejaar dus :) Bedankt voor de info iig.

Verwijderd

Ik ben het Nederlandse formulier om het aan te vragen kwijt geraakt, heb jij dat nog. Kun je me de link geven. Ik heb iPod + iBook aangeschaft in die periode, ben echter pas later in het bezit van de bon gekomen (foutje bij aflever en factuuradres). Misschien lukt het me nog om die coupon ook aan te vragen.

• Jorik
Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2005 @ 17:13:
[...]

Ik ben het Nederlandse formulier om het aan te vragen kwijt geraakt, heb jij dat nog. Kun je me de link geven. Ik heb iPod + iBook aangeschaft in die periode, ben echter pas later in het bezit van de bon gekomen (foutje bij aflever en factuuradres). Misschien lukt het me nog om die coupon ook aan te vragen.
Je bent helaas te laat om het formulier nog in te sturen. Het moest uiterlijk 9 december bij Apple binnen zijn.
Pagina: 1