Toon posts:

[XP] Binding van Ctrl-C met kopiëren werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:
  • 146 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al de search gebruikt en net als google, lees je dat er meer mensen zijn met dit probleem, maar nergens heb ik een antwoord kunnen vinden. Ook hier op het forum zijn er weleens topic's over geweest, maar of er is nooit meer op gereageerd of het probleem is net iets anders als bij mij. Daarom heb ik maar besloten er een nieuw topic voor te maken.

Een tijdje terug heb ik met MSN Plus een keybind in gesteld. Als ik op Ctrl-C zou drukken dan zou MSN minimaliseren. Toen ik later iets wou kopieren kwam ik er al snel achter dat ik dus een foutje had gemaakt met het instellen van de keybind.

Opzich geen probleem leek mij. Totdat bleek dat wanneer ik de bind had gereset en een andere toets had toegewezen, mij kopieër functie niet meer werkte. Ctrl-C is nu dus gewoon "functie-loos".

Nu dacht ik weer dat dit wel ergens in te stellen zou zijn, maar ik heb nergens in windows iets kunnen vinden waar ik dit zou moeten kunnen instellen. Misschien heb ik een icoon over het hoofd gezien ?

Ik hoop dat iemand hier bekent is met het probleem en ook het antwoord als het even kan :)

Verwijderd

Topicstarter
Alle andere bindings werken trouwens wel ik heb het net nog even gechecked, ook maakt het niet uit of ik de layout van mijn toetsenbord verander.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik zou zeggen - probeer eerst eens met een nieuwe user om te zien of je probleem dan nog is, dan heb je in ieder geval een iets beperkter gebied waar je in moet gaan zoeken :)

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
bij toegankelijkheidsopties in configuratiescherm heb je niet toevallig iets met 'stickykeys' aanstaan :?

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
Bij een ander account werkt de toetstencombinatie probleemloos ?!

En nee ik heb bij toegankelijkheidsopties geen enkele functie ingeschakeld..

Maar wel raar dat het bij een ander gebruikers account wel werkt, wat zou het dan kunnen zijn ?

• Zwelgje
'een' setting in je registry,

delprof.exe (resourcekit tool) en weghalen dat profiel, moet je alleen wel alles opnieuw instellen voor die user.

maarja, 3 dagen klooien en zoeken of even settings opnieuw doen...zeg het maar :)

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, ik snap niet echt wat je bedoelt, kan je het misschien op een andere manier uitleggen. In ieder geval alvast bedankt _/-\o_

• Zwelgje
profiel van die andere gebruiker weghalen, hoe simpel moet ik het nog uitleggen :? :?

Verwijderd

Topicstarter
Dus jij bedoelt mijn huidige account verwijderen en een nieuwe aanmaken ? En dan alles weer opnieuw installeren enz ?

• Winnetou
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 22:14:
Dus jij bedoelt mijn huidige account verwijderen en een nieuwe aanmaken ? En dan alles weer opnieuw installeren enz ?
Nee niet alles opnieuw installeren, je hoeft alleen je instellingen weer terug te zetten zoals knoppen in de taakbalk, groepering van dingen in taakbalk, waarmee je bepaalde dingen opent enz enz.

Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet

Verwijderd

Topicstarter
Is er een manier om dit van mn huidige account te "backuppen"? Of moet ik ik handmatig alles kopieren en plakken ?

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-04 11:23
Is niet handig om te back-uppen want als je je instellingen overneemt neem je ook mee dat CTRL+C niks doet ;) Dus gewoon handmatig... Maar meestal gebruik je alleen Mijn documenten en favorieten, rest kun je allemaal weer instellen toch?
Pagina: 1