Goed nieuws voor XS4ALL-gebruikers. Per vandaag is de datalimiet afgeschaft.
http://www.xs4all.nl/nieu...al=nl&id=611&msect=nieuws
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Quicknet er idd ook niet moeilijk over. Ken zat mensen die meer over een lijn trekken dan ik , maar niets horen.F_J_K schreef op maandag 21 februari 2005 @ 14:16:
Zelfs geen Fair Use Policy
Niet dat ik er in de praktijk ook maar iets van heb gemerkt (ik zit bij Quicknet), maar toch een comfortabel gevoel.
[ Voor 81% gewijzigd door Gunner op 21-02-2005 14:18 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
[ Voor 68% gewijzigd door r0b op 21-02-2005 14:22 ]
Everybody happy??? I soon change that here we go...
(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
Dat valt nog te betwijfelen, xs4all is geen echte prijsvechter zoals veel van de andere ISP's.J.ustifier schreef op maandag 21 februari 2005 @ 14:21:
Er zullen er wel meer volgen ,want anders verliezen ze te veel klanten,
[ Voor 32% gewijzigd door r0b op 21-02-2005 14:32 ]
Kijk zo hoort het. Nu is afwachten wat de concurentie gaat doen, daar ben ik wel benieuwd naar.XS4ALL vindt datalimieten niet meer van deze tijd. De ADSL verbindingen worden steeds sneller en XS4ALL wil al haar abonnees de ruimte geven om optimaal gebruik te maken van hun ADSL abonnement.
het zuigt ook ontzettend hard. Het is me trouwens ook al 2 keer gelukt om de cap weer ongedaan te makenr0b schreef op maandag 21 februari 2005 @ 14:23:
[...]
Dat valt nog te betwijfelen, xs4all is geen echte prijsvechter zoals veel van de andere ISP's.
xs4all kan mij bijvoorbeeld geen 4mbit / 512kbit lijn voor 47,95 EUR per maand aanbieden icm 3 IP adressen.
@Home kan dit wel, en daar heb ik ook nooit problemen gehad met de FUP.
AngelDust: Bij Chello was het toch een AUP? (Acceptable Use Policy)?
Ennieweej, voor mijn part noemen ze het "Chello's Ruikende Zooi Policy", ik vindt het een datalimiet.
(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
Ik heb er inderdaad van gehoord. Volgens mij stond het wel in een topic hier ergens op GoT.AngelDust schreef op maandag 21 februari 2005 @ 14:27:
[...]
het zuigt ook ontzettend hard. Het is me trouwens ook al 2 keer gelukt om de cap weer ongedaan te makenvan deze maand wordt aan gewerkt, moet ff op t goede moment w8en
Het hoe-en-wat laat ik int midden aangezien ik niet weet of t in strijd is met de policy enzo
[ Voor 26% gewijzigd door bebopper op 21-02-2005 14:55 ]
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
DUGG
250 euro per maand? Typo, lijkt meMach schreef op maandag 21 februari 2005 @ 15:38:
Vraag mij nu wel af hoeveel mensen nu besluiten om van basic terug te gaan naar bijvoorbeeld lite. Scheelt toch bijna 250 euri per maand en nu Newszilla nog steeds wordt geknepen tot 3 x 50k/s moet een lite abbo genoeg zijn.
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Sommige concurrenten hebben wel een Datalimiet opgenomen in de FUP, maar ik weet van Planet dat niemand naar de data-aantallen van gebruikers kijkt.Sybr_E-N schreef op maandag 21 februari 2005 @ 14:24:
[...]
Kijk zo hoort het. Nu is afwachten wat de concurentie gaat doen, daar ben ik wel benieuwd naar.
Mocht je de eigen webspace bedoelen, dan ben ik wel benieuwd wat daarvan de datalimiet is. Al mijn plaatjes die ik gebruik op GoT staan hier namelijk op, maar ik heb nog nooit klachten gehad over het dataverbruik en dat is nogal watCyBeR schreef op maandag 21 februari 2005 @ 15:38:
Hmm, nu de datalimieten bij hun colocatiediensten nog afschaffen
Wise enough to play the fool
xs4all website space != colocatie diensten.cardinal808 schreef op maandag 21 februari 2005 @ 16:37:
[...]
Sommige concurrenten hebben wel een Datalimiet opgenomen in de FUP, maar ik weet van Planet dat niemand naar de data-aantallen van gebruikers kijkt.
[...]
Mocht je de eigen webspace bedoelen, dan ben ik wel benieuwd wat daarvan de datalimiet is. Al mijn plaatjes die ik gebruik op GoT staan hier namelijk op, maar ik heb nog nooit klachten gehad over het dataverbruik en dat is nogal wat
Colocation is a service in which a company will connect a server that you own to the internet. If you do not already have one, some companies offer to build a server for you. This is the key difference between dedicated servers and colocated servers. In a dedicated environment, the server itself is owned by the web hosting company, whereas in a colocated environment, the server is your own.
5gb / maand op de (50Mb) webspace.cardinal808 schreef op maandag 21 februari 2005 @ 16:37:
[...]
...
[...]
Mocht je de eigen webspace bedoelen, dan ben ik wel benieuwd wat daarvan de datalimiet is. Al mijn plaatjes die ik gebruik op GoT staan hier namelijk op, maar ik heb nog nooit klachten gehad over het dataverbruik en dat is nogal wat
teacher schreef op maandag 21 februari 2005 @ 17:05:
joh.. ik net searchen op "xs4all datalimiet" (ivm en daarom zit ik bij xs4all) maar dit topic vond ik mooi niet..
anyways; niet dat ik nou zo'n data slurper ben, maar het is gewoon een fijn idee dat je niet "beperkt" kan worden net zoals bij die stumpers van chello.. Als ze nu ook de abbo's nog goedkoper gaan maken ipv elke keer de snelheid te verhogen dan ben ik helemaal tevree
De search is voor het laatst bijgewerkt op maandag 21 februari 2005 02:29.
Zeker goed nieuws!Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2005 @ 14:14:
Goed nieuws voor XS4ALL-gebruikers. Per vandaag is de datalimiet afgeschaft.
Voor alle abonnementen van TweakDSL geldt:
Een vast IP-adres 'na melden mac-adres'
Geen downloadlimiet!
Nieuwsserver met meer dan 80.000 groepen (± 10 dagen retentie)
100MB webruimte voor homepage en mail
Onbeperkt aantal e-mail adressen op je subdomein
Oslik blyat! Oslik!
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2005 00:46 ]
If it aint broke, fix it till it is!
Verwijderd
Mee eens.Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 00:45:
@dion_b
Ik zit zelf bij XS4ALL ben over bijna alles zeer goed te spreken behalve de nieuwsgroepen.
Retentie is redelijk, maar de snelheid +/- 60 KB per draadje.
En je mag maar 3 draadjes hebben dus totaal 180 KB +/-(meestal 150 KB).
180 KB een beetje weinig als je probeert een Basic lijn voledig te benutten.![]()
![]()
De nieuws servers van Kabelfoon daarin tegen zijn supersnel zeer compleet met een lange retentie en gelukkig als je mensen hun kabelfoon account weet kan je ook van buiten het bakelfoon netwerk gebruik maken hun nieuwsserver.![]()
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2005 01:17 ]
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht
[ Voor 4% gewijzigd door EquiNox op 22-02-2005 11:57 ]
<Zinloze tekst hier>
Ach, het was al jaren een publiek geheim dat XS4ALL vrij soepel met de datalimieten omging. Dat er een aanpassing aan zat te komen was wel duidelijk, waar je vroeger moeite moest doen om 50GB per maand te halen kun je nu met de snelste abo's 2TB per maand halen.gforcegti schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 13:33:
Het kan natuurlijk ook de andere kant op. Doordat XS4all de datalimiet afschaft,trekken ze vooral de Hardcore downers aan. Een maatschappij is deze mensen liever kwijt, dus het kan zijn dat ze ook de limiet iets ophogen ipv afschaffen om juist die figuren af te schrikken.
komt (wat een herhaling is van wat ze altijd al gezegd hebben) dan maak ik me geen zorgen en ben ik blij bij XS4ALL te zitten.XS4ALL vindt datalimieten niet meer van deze tijd. De ADSL verbindingen worden steeds sneller en XS4ALL wil al haar abonnees de ruimte geven om optimaal gebruik te maken van hun ADSL abonnement.
Signatures zijn voor boomers.
Verwijderd
Er staat niet voor niets bij de product informatie dat er geen data limiet isik weet van Planet dat niemand naar de data-aantallen van gebruikers kijkt.
Alleen een klein beetje meer upload is dan wel leukDennis schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 19:00:
Het is bij xs4all niet verboden om eigen servers te draaien en nu er geen datalimiet is, is het bijna interessant om thuis je eigen hostingbedrijfje te beginnen. Vast IP adres heb je tegenwoordig ook gratis bij xs4all dus dat is ook het probleem niet.
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2005 19:58 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq