Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

* curry684 grijpt maar even in
Grommie bedankt
Tom: welcome back, ik ga ervan uit dat het weer net zo prettig samenwerken wordt
Je was een goede HGA mijns inziens. Veel plezier in Fotografie.
Moeten we nu weer gaan uitkijken met die gekke BrEeZaH-slet als nieuwe HoOfDGr0Ep AdmINisTrat0R? Welcome back
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
* feej doet LuNa een WB-OSB
Everything is awesome!
Everything is cool when you're part of a team.
Everything is awesome when we're living our dream.
O+
O ja, G5r bedankt en succes in Fotogrrrrrafie.
[ Voor 20% gewijzigd door Voutloos op 21-02-2005 13:27 ]
{signature}
veel succes als HGA
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
[edit]
ow ja... feli natuurlijk... nu moet ik Tom weer verhuizen in mijn MSN list
[ Voor 34% gewijzigd door Schonhose op 21-02-2005 13:28 ]
"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Nieuwsposter, geen modSchonhose schreef op maandag 21 februari 2005 @ 13:28:
Blijft Tom nu wel bij FOK is de eerste vraag die bij me op komt. Hij is daar toch ook mod?
Enne [Nickchange] LuNaTiC -> Lunatic coming up?

G5r bedankt
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
\o/ Of anders --> Luuuuunaticcurry684 schreef op maandag 21 februari 2005 @ 13:30:
Enne [Nickchange] LuNaTiC -> Lunatic coming up?
Luuuuunatic: have fun
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Ik ben niet altijd even makkelijk tegen je geweest, maar heb je altijd een goede HGA gevonden
Uitsteekbare keus trouwens die opvolger
Who is John Galt?
Vooruit, nog maar 1: Grrrrrene, werelds werk, bedankt en fijn dat je nog bij ons blijft
LuNaTiC, wat onverwacht zeg

Grrrrrene bedankt voor al je inzet voor GoT
LuNa vuile overlopert
'When you're not paying for the product, you are the product!'
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
maar goed het schijnt dat je goede dingen gedaan heb voor got dus bedankt voor alles.
En jah lunatec ken ik eik niet echt goed maar succes dan maar
Lekker zijn is een gave :)
Dat is inderdaad de grootste crew-draaikont.LuNaTiC schreef op maandag 21 februari 2005 @ 13:42:
Ik twijfel nog over mn nickchange. eerst Merely, Xceed, of wat?
Anders doe je MeReLy.
{signature}
LuNaTiC schreef op maandag 21 februari 2005 @ 13:42:
[ Voor 5% gewijzigd door JHS op 21-02-2005 13:44 ]
ReemF?LuNaTiC schreef op maandag 21 februari 2005 @ 13:42:
oh, en gefeli trouwens
[ Voor 10% gewijzigd door SysRq op 21-02-2005 13:46 ]
-

Kunnen jullie niet gaan rouleren op een regelmatige basis, dan kan ik in mijn agenda zetten wie wat doet
Maar anyway:
G5r hulde voor je inzet, good job well done!
En LuNa.. tja, wat zal ik zeggen
Welkom terug!
Prima keus, een fok-overlopert voor het meest fokkerige deel van GoT, toch?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
En G5r bedankt voor al je inzet!
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
....but I like it
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Is veel beter
(lol @ de mensen die op luna zijn shitlist staan
[ Voor 51% gewijzigd door Roberto op 21-02-2005 13:57 ]
LuNaTiC veel plezier als HGA.
en Luna feli met je nieuwe aanstelling, maar kan ik hier nu uit opmaken dat er andere usertjes problemen krijgen
LuNaTiC schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 23:52:
en eens ga ik wraak nemen tegen de mensen die mij bespotten!![]()
Of Han? Kan ook nog..LuNaTiC schreef op maandag 21 februari 2005 @ 13:42:
[ Voor 6% gewijzigd door HawVer op 21-02-2005 14:06 ]
http://hawvie.deviantart.com/

Krijgen we nu ook nog Durden terug?
Signature
SGC Admin toch?
Ik was trouwens net nog G5r vergeten te bedanken
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
LuNa: gij Fokslet

Oh shit ja, ook vergeten G5r te bedanken.F_J_K schreef op maandag 21 februari 2005 @ 14:13:
[...]
SGC Admin toch?
Ik was trouwens net nog G5r vergeten te bedanken

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrene bedankt

Signature
en Luna.... je kon het niet laten he
succes
Verwijderd

Succes LuNa
/edit
Vergeet Grrrrrene succes te wensen
Succes bij FG Grrrrrene
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2005 14:22 ]
en uhm, Damn, LuNa, dat had ik niet kunnen gebruiken
Erazzzer in "Wat gaat dit jaar de t.net 1 april grap ..."
Success LuNa dat je maar snel bij Fok weg mak gaan
Welkom Luna, gelukkig maar voor GC dat jij het geworden bent want als ze mij hadden gevraagd dan had ik heel GC opgedoekt

Hmm, misschien is dat ook de reden waarom ze mij niet gevraagd hebben
One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas

Grrrrrene, veel succes met je nieuwe gedegradeerde nieuwe job
LuNaTiC... zijn we nog niet van je af. Veel succes met het HGA gebeuren
[ Voor 4% gewijzigd door Vinnie op 21-02-2005 15:50 ]
C:\>_
LuNaTiC... GoT ---> Fok! --> GoT? Wat word de volgende overstap?
nee wb en succes
Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
Uit: De oude Algemene GoT-FAQ #25
En wanneer word ik Admin?
Heel simpel: eerst met veel bombarie overlopen naar Fok!, en dan met hangende pootjes terugkomen.
En moderator?
Ook niet. Niet zomaar in elk geval.
Ernaar solliciteren heeft geen enkele zin in ieder geval; we hebben in principe genoeg mensen. Mochten er gaten vallen die de crew niet kan opvullen met goede kandidaten, dan zullen we op een niet nader te noemen en onpingbaar gedrocht dat voor forum door moet gaan zoeken naar een user.
feli
LuNaTiC, succes met dat stelletje ongeregeld in GC
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Wil niet terug naar user, naar 't zwart.
Trouwens, mij is heel duidelijk verteld,
Dat functie wijziging, alleen in med wordt gemeld.
Ben heel erg in mijn schik,
Met de terugkomst van LuNaTiC.
Laat nu de users van die HK verhalen,
Maar eens even verschrikkelijk balen.
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

Thnx voor je verzette werk
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
[norml]* Erkens changes topic to 'momania :w | Grrrrrene :w (als HGA) | wb LuNaTiC'[/norml]
Op de een of andere manier had ik al wel verwacht dat LuNaTiC terug zou komen. Op zich is het natuurlijk makkelijker om iemand een functie te geven als die al weet hoe (veel van) die knopjes werken
Grrrrrene, tja, "bedankt" is ook zo afgezaagt, en daarnaast ga je niet weg en is het in feite een updowngrade en daarvoor mochten we niet meer in LA zijn
Ok, en wie is de volgende mod die weggaat?
[ Voor 5% gewijzigd door Erkens op 21-02-2005 16:51 . Reden: irc zooi in [pre]-tags ]
@ Tom: veel succes met de extra knopjes
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
LuNa is de slet van de HK, van de HK van de HKAAAAAA
Enneuh, niet teveel misbruik maken van die knopjes he
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
ARME AOW’er
go get 'em dude
G5r - veel plezier in FG en bedankt voor al je inzet, voor en achter de schermen
Idd, als diegene zich even meldt kunnen we die zaak ook alvast afhandelen...Erkens schreef op maandag 21 februari 2005 @ 16:43:
Ok, en wie is de volgende mod die weggaat?
Sorry, kon het niet laten hierop te reageren
Vanuit hier toch even een bedankje richting momania
Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
De islam kan uw vrijheid schaden
Grrrrrene, succes als mod FG, en bedankt voor de diensten als HGA van GC
afko's zijn ok olé oléééééé.......
[ Voor 48% gewijzigd door THiCE op 21-02-2005 20:39 ]
I just can't believe all the things people say.
Why must I deal with this shit, every fuckin' day?
Nu worden alle kutgeintjes meteen nostalgie...
* Cartman! denkt aan 'ga eens afwassen' bij status, posts gedaan onder mn nick die niet van mij zijn, database geintjes (wist iemand dat G5rene ooit banned geweest is?
Verwijderd
LuNa ook (weer) veel succes.
* sanfranjake paast LuNa en g5r een biertje en heft het glas, proost \o/
LuNaTiC, je gaat mijn reputatie voorbij! Eerst mod, dan overlopen naar FoK en vervolgens HGA worden
Gefeliciteerd LuNa
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Luna ga ik niet feliciteren, want als er iemand een gedoodverfde opvolger was, was hij het wel
feli
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Wanneer wordt jij nou weer eens mod? Onder je huidige nickname ben je dat nog niet geweest, namelijk.Han schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 09:32:
Grrrrrene... bedankt voor je HGA inspanningen, heb altijd prettig met je samengewerkt
LuNaTiC, je gaat mijn reputatie voorbij! Eerst mod, dan overlopen naar FoK en vervolgens HGA worden
Gefeliciteerd LuNa
LuNaTiC: Ben je nou voor FOK! in de crew van GoT geïnfiltreerd, of juist voor GoT in de FOK!-crew?
Grrrrrene: bedankt voor alles wat je als HGA en later als Admin GC (nou ja, andere naam voor hetzelfde beestje
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
* TommyGun agreesOsiris schreef op maandag 21 februari 2005 @ 13:24:
N000000, een FoK-ker als HGA! When does the hurting stop
Feli
Toch maar feli dan
En bedankt Grrrrrene voor je bijdrage!
[ Voor 13% gewijzigd door TommyGun op 23-02-2005 20:22 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Dan kap ik er mee hoor
<!--
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
Gefeliciteerd LuNaTiC!
Verwijderd
Pas terug en nu al machtsgeilLuNaTiC schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 20:04:
ik wil hem wel een handje helpen. Ik heb er nu EINDELIJk de rechten voor
Bedank voor je werk als HGA en als voormalig HGA collega
En LuNa natuurlijk veel succes
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
En voor LuNaTiC: HoErAhH hOeRaHh!
Bou zo kan 'ie wel weer he
G5r, bedankt
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Verwijderd
Maar bedankt voor het aanspreekpunt dat je tijdens mijn hele modperiode was, en veel plezier als mod in fotografie
En LuNaTiC, sterkte
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2005 11:33 ]
Verwijderd
welkom terug en bedankt enzo
Ohja en LuNaTiC veel suck-6 natuurlijks...
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2005 12:36 ]
LuNa wil ik echter nog wel even feliciteren en heel veel succes en plezier wensen. Dus bij deze.
En G5rne heel erg bedankt voor al die jaren goed werk
(en excuses voor de kick
[ Voor 14% gewijzigd door ArthurMorgan op 02-03-2005 09:00 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
* BreadFan schudt hoofd...
j/k, feli dude, en thnx Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrene