Linksys wrt54gs versie?

Pagina: 1
Acties:

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-04 16:02
Ik ben opzoek naar de V2 maar niemand kan mij vertellen welke versie ze hebben.
Ik heb een serienummer gekregen van een verkoper, maar op google kan ik er ook niets over vinden, ik vermoed dat het de v2 is aangezien er een 20 in het nummer zit.
Maargoed ik hoop dat iemand daar meer van weet, want dan kan ik m vanmiddag gelijk halen :)

serienummer is: CGN20DC32E75

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03:57
Ik zal morgen kijken welke we hebben liggen.

Verwijderd

Ik denk dat het verstandiger is om linksys zelf hier even over te mailen :)

Verwijderd

Versie 1 wordt al lang niet meer gemaakt, tegenwoordig vind je alleen nog maar versie 2.0 of hoger.

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03:57
Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 15:22:
Versie 1 wordt al lang niet meer gemaakt, tegenwoordig vind je alleen nog maar versie 2.0 of hoger.
Ben je niet in de war met de WRT54G? ;)

Ik zou het niet weten. De GS is niet heel oud, maar nu al een v2?

• Pacjack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-04 16:38
De WRT54GS V2 wordt eigenlijk nog nergens verkocht. Dat betekend nog even wachten :)

⌘ | deze gebruiker weet waar zijn handdoek is

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-04 16:04
Volgens de pagina http://www.linksys.com/in...re.asp?intfwid=72&coid=28 is zelfs versie 3.37.2 al uit. B)
Overigens betreft dat dan de EU-versie.
offtopic:
Met een US-versie op mijn WAP54G heb ik al een hoop problemen gehad, dus je moet ook altijd ff goed er op letten of het de US-versie of EU-versie betreft.

Edit:
En wat maakt het ook eigenlijk uit? Dan upgrade je na de aankoop toch de firmware? B) ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Joen op 22-02-2005 23:44 ]

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-04 12:22
JeroenM_tbs schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 23:43:
Edit:
En wat maakt het ook eigenlijk uit? Dan upgrade je na de aankoop toch de firmware? B) ;)
De hardware die erin zit is anders. Iets snellere cpu en iets meer RAM. Of dit echt goed merkbaar is, ik denk het eig niet, indien een redelijk normaal netwerk.

301SQN

• Dickster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:32
Ik ga toch even dit oude topic omhoog kicken, omdat het wel erg goed aansluit bij mijn vraag. Heb na het doorzoeken van dit forum en een uur googlen nog altijd geen antwoord kunnen vinden op mijn vraag:

Wat is het verschil tussen de WRT54GS versie 1.0/1.1 en 2.0. Ik heb de verschillen tussen de versies 1.0 en 1.1 kunnen vinden op de volgende pagina:

http://www.linksysinfo.or...Content&pa=showpage&pid=6

Maar wat is nu het verschil tussen de 1.1 en 2.0 versie van de WRT54GS

Ik lees op diverse plaatsen over het bestaan van de WRT54GS v 2.0. Zie onder andere onderstaande site (waar bijbehorende serienummers genoemd worden):

http://www.linksysinfo.or...ums&file=viewtopic&t=4723

Tips over de te keizen versie zijn welkom. Of geld gewoon de stelling dat ik een zo laat mogelijke versie moet keizen (de 2.0 dus in dit geval).
Pagina: 1