Ook ik stop als HGA, maar...

Pagina: 1
Acties:
  • 159 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
...ik ben nog niet weg :)

Allereerst wil ik duidelijk maken dat het puur toeval is dat momania en ik tegelijkertijd stoppen als HGA, ik wilde mijn vertrek aankondigen toen momania het net in de crew bekend had gemaakt. Ik heb nog getwijfeld of ik wel gelijk met hem moest stoppen, maar goed, ik doe het toch maar :)

Mijn redenen om te stoppen zijn dezelfde als die momania al heeft opgenoemd. Om kort te gaan: ik ben halverwege vorig jaar gaan samenwonen met m'n vriendin, mijn studie loopt weer wat beter dan voorheen, ik heb daardoor minder tijd voor mijn hoofdgroep, dus het lijkt mij beter als iemand met meer tijd het van me overneemt, dat verdient GC wel.

Ik heb de afgelopen 3 jaar met veel plezier leiding gegeven aan de GC hoofdgroep, ik heb fantastische mods zien komen en gaan en ben er trots op wat we als team hebben bereikt. GC heeft een duidelijk plaatsje gekregen op GoT en dat is mede te danken aan jullie, de gebruikers.

Rest mij nog uit te leggen wat die "maar" in de topictitel is: Ik zal niet als user verder gaan, maar ga mij richten op een van mijn hobbies: Fotografie. In overleg met Kaj. en de HW crewleden is besloten dat ik verder ga als moderator FG. Ik ga Pelle en Remy dus helpen bij het modereren van een van de meest gevarieerde fora van GoT.

Nu vragen jullie je vast af wie mij op gaat volgen: Dat zal LuNaTiC worden. Ik zal meteen uitleggen waarom we voor een user kiezen ipv een crewlid, dit is namelijk redelijk uniek. Geen van de GC crewleden had de tijd of interesse om mij op te volgen. GC is een redelijk specifieke hoofdgroep, dus ook buiten GC konden we niet direct een geschikte kandidaat vinden. De nick LuNaTiC kwam bij meerdere GC leden (waaronder bij mijzelf) direct naar boven, we hebben allemaal wel 's van LuNa gehoord dat hij best wel 's terug zou willen, hij werd benaderd en bleek bereid mij op te volgen.

Ik wil LuNaTiC dan ook bij deze heel veel plezier en succes wensen met zijn nieuwe functie.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards