[XP] Codecs werken niet meer, sinds MSCVP7.dll *

Pagina: 1
Acties:

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:21
Ik heb een programma genaamd peerguardian2 geinstalleerd, is las dat ik voor dat programma ook 2 DLLs genaamd MSCVP7.dll en MSCVR7.dll nodig had (anders starte het niet op).
Sinds ik dit gedaan heb kan ik bijna geen enkele film meer afspelen. Xvid totaal niet meer, GSpot gaf gewoon aan dat alles wel werkte. Ik dus alle codecs en GSpot eraf gegooit en opnieuw erop. NU wil GSpot niet eens meer opstarten en werken mn films nog steeds niet. Die DLLs heb ik ook al gedelete.

Windows XP SP2

Iemand suggesties? alvast bedankt

[ Voor 5% gewijzigd door veertje op 21-02-2005 13:10 ]

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:53
Zou je nog even willen vermelden om welk os het gaat? En heb je al eens handmatig de codecs verwijderd en opnieuw geinstalleerd?

• veertje
alle codecs heb ik al verwijderd en opnieuw geinstalleerd, ik denk zelf dat het probleem te maken heeft met die .DLLs die in mn windows\system stonden (niet zo'n slimme achte achteraf).

• veertje
ik merk nu dat nog meer programma's compleet niet meer funtioneren, ze willen nieteens opstarten?

alsjeblieft help me, anders moet ik formatteren ;(

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:53
Heb je alle .dll's verwijderd uit je systeem map? En geef even aan om welk os het gaat, en welke foutmeldingen de programma's geven.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

nodig had
Hoe nodig, hoe heb je ze geinstalleerd? <-- deregistreren en verplaatsen / verwijderen is niet genoeg?
Dat kan je met regsvr32 doen.
Van wie zijn die DLL's trouwens en wat horen ze te doen? <-- check de eigenschappen ervan even. Of heb je een virus naar binnen gehaald? B)
offtopic:
Titeledit per het Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/Sticky_off.gif WOS Policy

edit:
Ik ben spuit 11 :P

[ Voor 4% gewijzigd door F_J_K op 21-02-2005 15:39 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• veertje
die DLLs heb ik al verwijderd, maar ik heb ze nooit geregistreerd.
wat ze doen weet ik ook niet.

Ook geen virus te vinden, heb gecanned met mn eigen scanner AVG
trendmicro housecall
en trendmicro sysclean

[ Voor 37% gewijzigd door veertje op 21-02-2005 20:18 ]

Pagina: 1