Ik zie regelmatig dat shops die hun prijzen in de PW gelockt hebben staan, foutieve prijzen hebben staan bij de artikelen. Zo staan ze vaak bovenaan in de lijst omdat ze de laagste prijs hebben. Als je dan een PC samenstelt die een (of meerdere) van die onderdelen erin heeft staan die fout is, dan kan de prijs van PC vaak erg verschillen. Het gebeurd zelfs zo vaak, dat ik een beetje begin te vermoeden dat die winkels het expres doen om bovenin de lijst te komen.
Zo is dit een mooi voorbeeld (deze viel me nu op). De echte prijs op de website is 321 euro, hoe komen ze er dan bij om hem voor 80 euro op de lijst te zetten die in de PW verwerkt word? 321 of 80 euro is geen verschil wat je met een tiepfout kan afdoen.
Ik heb het tot nu toe niet gemeld maar ik begin me er toch aardig aan te storen.
Zo is dit een mooi voorbeeld (deze viel me nu op). De echte prijs op de website is 321 euro, hoe komen ze er dan bij om hem voor 80 euro op de lijst te zetten die in de PW verwerkt word? 321 of 80 euro is geen verschil wat je met een tiepfout kan afdoen.
Ik heb het tot nu toe niet gemeld maar ik begin me er toch aardig aan te storen.
-edit button achter de prijsnotatie van de betreffende shop.