Het probleem is als volgt,
Ik heb nogal een aantal textboxen te vullen met allemaal verschillende variabelen. De variabelen zijn allemaal van het type integer. Kan ik nu een groep aanmaken waar deze variabelen inzitten om zo de complete groep om te zetten zodat ik kan schrijven in een textbox.
Voorbeeld:
'Variabelen:
Dim intAantalSoep As Integer
Dim intAantalDrank As Integer
'Omzetting om variabelen naar textboxen te schrijven:
intAantalSoep = CInt(txtAantalSoep.Text)
intAantalDrank = CInt(txtAantalDrank.Text)
Als je nu dus 20 variabelen hebt en die moeten alle 20 naar een textbox kunnen worden geschreven, dan moet je dus 20 keer dezelfde bewerking uitvoeren (heel omslachtig). Kan ik dus een groep aanmaken en daar deze variabelen inzetten, en dan de groep omzetten?
De programmeertaal is VB6.
Ik heb nogal een aantal textboxen te vullen met allemaal verschillende variabelen. De variabelen zijn allemaal van het type integer. Kan ik nu een groep aanmaken waar deze variabelen inzitten om zo de complete groep om te zetten zodat ik kan schrijven in een textbox.
Voorbeeld:
'Variabelen:
Dim intAantalSoep As Integer
Dim intAantalDrank As Integer
'Omzetting om variabelen naar textboxen te schrijven:
intAantalSoep = CInt(txtAantalSoep.Text)
intAantalDrank = CInt(txtAantalDrank.Text)
Als je nu dus 20 variabelen hebt en die moeten alle 20 naar een textbox kunnen worden geschreven, dan moet je dus 20 keer dezelfde bewerking uitvoeren (heel omslachtig). Kan ik dus een groep aanmaken en daar deze variabelen inzetten, en dan de groep omzetten?
De programmeertaal is VB6.