[XP] Rechtermuis werkt niet op taskbar

Pagina: 1
Acties:

• Flaman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-12-2022
Als ik met de rechtermuisknop op de taskbar druk, dan komt niet het vertrouwde submenuutje tevoorschijn. Er gebeurt dus helemaal niets. De rechtermuisknop werkt wel bij het start-menu, desktop en andere applicaties behalve dus de taakbalk.
Op deze manier kom ik dus niet bij de properties van de taskbar, ik kan niet gebundelde raampjes tegelijk sluiten etc.

Ik vond hier een topic over op GoT, deze bevatte alleen geen antwoorden en het topic zelf komt uit 2001.

Bij de Microsoft database en google heb ik niets relevants kunnen vinden (de vraag werd wel is gesteld maar niet beantwoord), maar dat komt denk ik omdat het nogal moeilijk te formulere is in 3 of 4 woorden.

Iemand advies?

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
op mn middelbare school hadden we zoiets ook, alleen heette dat fenomeen group policy :Y)

Game: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 96GB DDR5-5600; Woonkamer: Mac Mini M4 16/256

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit is inderdaad een van de settings van een Group Policy - heb je niet zelf met een tweak programma of met gpedit.msc of iets dergelijks zitten spelen? :)