wat is jullie mening over de nokia 6600 ? Plus en minpunten vermelden als je wilt. De groote is voor mij geen minpunt. Ik was aan het twijfelen tussen nokia 6600 en de Samsung E330. De functionaliteit van de 6600 staat boven de samsung (mp3, bluetooth). Toch wil ik weten of ik de juiste keuze gemaakt heb
. Kheb hem nog nie gekocht
en btw de nokia 6600 is een jaar oud en die samsung is pas nieuw. Verschil maakt dat toch niet ofwel
Met een nokia 6600 kun je veel meer dingen doen dan met een samsung e330. Ik zou zeggen, bekijk beide topics die hierover lopen eens even en je keus wordt ineens een stuk makkelijker! Succes.
Nokia 6600
Nokia 6600
Verwijderd
geluid van de 6600 is erg matig vind ik.
Verder is de 6600 van het s60 platform. Betekend dat er veel applicaties zoals tomtom opdraaien.
Ik heb zelf de 6600. Mp3's spelen doet hij alleen als je mp3 speler software er bij zet. Het is de minst incomplete telefoon die er momenteel is. Een aanrader dus.
Verder is de 6600 van het s60 platform. Betekend dat er veel applicaties zoals tomtom opdraaien.
Ik heb zelf de 6600. Mp3's spelen doet hij alleen als je mp3 speler software er bij zet. Het is de minst incomplete telefoon die er momenteel is. Een aanrader dus.
Absoluut zeker de 6600, men neef heeft net een Samsung d500 gekocht en zelf met DIE Samsung zou ik nog niet willen ruilen.
Het enige wat de d500 meer heeft zijn de pixels van de camera,
maar zelf als ik de gsmschermpjes naast elkaar leg en vergelijk welke het mooiste beeld heeft is het zeker de 6600.
Miss dat ze op het pc-scherm mooier zijn?
Het enige wat de d500 meer heeft zijn de pixels van de camera,
maar zelf als ik de gsmschermpjes naast elkaar leg en vergelijk welke het mooiste beeld heeft is het zeker de 6600.
Miss dat ze op het pc-scherm mooier zijn?
Owja, als je wilt zien hoe fotos van een nokia 6600 eruitzien.
http://members.lycos.nl/schoenveter82/cpg132/index.php
Alles behalve de 'onnuzele fotos'
http://members.lycos.nl/schoenveter82/cpg132/index.php
Alles behalve de 'onnuzele fotos'
[ Voor 8% gewijzigd door Gray|IA op 22-02-2005 12:24 ]
zijn die fotos van de 6600 oO. Zou je niet verwachten van een gsm van 1 jaar oud. En hoe zit het met da batterijduur. Hoe zit dit in praktijk (niet op papier dus
)
Probeer google maar eens. Het is de bedoeling dat je zelf moeite doet voor je een topic start. En dat was duidelijk niet het geval hier.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()