Ik kan een hx4700 kopen in combinatie met Alturion Pro 6, en daarbij een bluetooth gps receiver (van Alturion vlg. mij). Ik kan alleen nergens de specs van die receiver vinden. Weet iemand hier zo uit zijn blote hoofd, of ik die receiver van Alturion (ik ga er namelijk van uit dat dat gewoon 3rd party spul is) ook met bijv. tomtom te gebruiken is?
Verwijderd
Heb laatst (december) ipaq RX3715 met alturion 6 PDA versie aangeschaft. Standaard gps muis is daarbij een Emtac BTGPS III. Deze werkt ook prima samen met TT3.
Als je de aanschaf nog moet doen en niet vaak buiten de benelux komt kan ik echter TT3 aanraden boven Alturion. Je kan met Alturion weliswaar een reis "over de grens" makkelijker plannen (handig voor vakantieriesjes
) maar het vinden van een fix duurt in de regel vele malen langer dan bij TT3. Daarnaast is de interface van TT3 is een stuk gebruikersvriendelijker.
Als je de aanschaf nog moet doen en niet vaak buiten de benelux komt kan ik echter TT3 aanraden boven Alturion. Je kan met Alturion weliswaar een reis "over de grens" makkelijker plannen (handig voor vakantieriesjes
En dan nog, TT3 heeft nog steeds 'Major Roads of Europe', kan je net zo goed je reis mee plannen en in het land zelf de main map nemen
Onzin.maar het vinden van een fix duurt in de regel vele malen langer dan bij TT3.
Het vinden van een fix heeft totaal niks met de software te maken: het is een hardware feature. Een BT GPS muis kan bijvoorbeeld uit zichzelf prima een fix verkrijgen zonder dat er ook maar 1 PDA in de buurt is.
Alors.