Toon posts:

Een harde knal en toen??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik heb geen idee of jullie dit weleens hebben meegemaakt maar vanmiddag hoorde ik dus in ene een doffe klap middenin me 2e pc.
Het bleek dus dat de bevesteginspunten van het socket waren afgebroken (die waar je je koeler opzet) maar nu is mijn vraag dus kan ik dit nog fixxen???

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Hmmm had ik ook last van op 13 mei..>:)

maar dat was wat anders....:Y)

glukkig deed me pc het nog.. 8-)

PS ik woon in E'de

specs

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:28

Paladin

Play Ball!

Hmz dat zijn dus die plastic uitsteek dingen??
zoja dan heb ik heel weinig hoop voor je ik ken namenlijk niet echt lijmsoorten die zoiets zo sterk kunnen lijmen.
maar misschien weet iemand iets gaatje boren misschien.

greetz pala

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Verwijderd

Topicstarter
hehe executor ik woon daar dus ook maar helaas het was niet weer de ramp het was veel erger
het was mijn computer

en paladin jeps die plastic uitsteek dingen ja

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05-2025

VROEM!

broembroem!

Nou hopen dat binnenkort dat dubbelposten met ADSL flink minder wordt...

Casema roelt vet }:O zullen we maar zeggen 8-)

ieeeepppppp :P

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

wordt denk ik vrij lastig... je kan het lijmen maar...... ik betwijfel of dat houdt... afhankelijk van de koeler zal het wel of niet lukken.. ik had eerst een intel-coolertje... met die zou ik het wel aandurven... maar met m'n huidige coolermaster kan ik het wel vergeten (als het bij mij zou gebeuren), dat ding moet er bijna op geforceerd worden :( (pas was de fan niet gezond.. ik heb die fan eraf gedraaid en ben alleen daarmee terug gegaan naar de winkel om de handel om te ruilen...)
Maar ook met niet zo al te strakke klemmen kon het nog wel eens twijfelachtig worden....
Succes in ieder geval.....

• VROEM!

VROEM!

broembroem!

Nou, in de winkel. Garantie heet zoiets. Een mobo (onderdeel) mag niet breken doordat je er een koeler op je proc hebt.

Dat je overgeklokt hebt staat los van het mechanisch functioneren van je plankske.

Ik zou eigenlijk gewoon niet vertellen dat je overgeklokt hebt. Die zware koeler was gewoon om de levensduur van je proc te rekken onder het draaien van je zware programmatuur :+

Verwijderd

Topicstarter
Hehe heel leuk al die garantie verhaaltjes maar die koeler was volgens de sjop dus niet geplaatst door een installateur (klopt it was me :o ) dus de garantie kan ik vergeten :'(

Edit: Tikfout

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Hm..... je mag zelf geen koeler plaatsen op een mobo???????? Lijkt me kinderachtig......
je mag zeker zelf ook geen mobo in je kast inbouwen??? of dat soort gein....?

Verwijderd

Dat lijkt me nogal slap gelul waar je geen genoegen mee moet nemen. Die socket is een integraal onderdeel van het mobo en dus ook daar zit garantie op.

Dreigen met consumentenbond of iets dergelijks werkt meestel vrij aardig.

• VROEM!

VROEM!

broembroem!

Bel de consumentenbond daar maar even over op.

Volgens mij moeten ze hard kunnen maken dat jij de koeler verkeerd op het socket gemonteerd hebt en anders hebben ze geen poot om op te staan.

Als de consumentenbond dit bevestigd kun je ze dat voor leggen en als ze dan nog moeilijk doen vertellen dat er een juffie van de cb met smart op een nieuw klusje wacht *D

Verwijderd

Topicstarter
Dank je voor de reacties

ik zal ze ff lekker bedreigen >:)

• VROEM!

VROEM!

broembroem!

Nog effe wat extra's: Heb je een boekje met garantiebepalingen gekregen?

Lees dat ff door. Als er niet in staat (of als je nooit zo'n boekje gehad hebt) dat je niet zelf mag knutselen hebben ze helemaal geen poot om op te staan.

Als ze het er wel in hebben gezet en jij ook zo'n boekje gehad hebt, dan nog kan het allemaal wel mee vallen. Volgens mij mogen ze niet eens zelf knutselen helemaal verbieden namelijk.

• VROEM!

VROEM!

broembroem!

En als ze dat ding op sturen naar de fabrikant krijgen ze toch gelijk een nieuwe terug. In de fabriek hebben ze helemaal geen zin om te kijken wat kaduuk is en veel tijd te verspillen met juridisch geharrewar om 1 plankje.

Die van jou gaat daar regelrecht de vuilnis in en je krijgt een nieuwe terug. Waarschijnlijk kijken ze niet eens wat er mee gebeurd is.

• printerman
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-07 15:35
Als bovenstaande niet lukt met de consumentenbond, dan moet je gaan zoeken naar een klem die op de andere plastic pootjes past of er een zelf maken die daar op past. Het zal niet meevallen. Ik heb zelf ooit zoiets meegemaakt met een P1 en heb toen via ACI-Computers een koeler kunnen bemachtigen die op die andere pootjses werd bevestig.
Succes ermee.

• hilbren
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-08 15:27
vraagje waardoor ontstond die doffe knal eigelijk ?

secondenlijm rules :7

• b_buster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 08:32

b_buster

Ojajoh?

En als ze dat ding op sturen naar de fabrikant krijgen ze toch gelijk een nieuwe terug. In de fabriek hebben ze helemaal geen zin om te kijken wat kaduuk is en veel tijd te verspillen met juridisch geharrewar om 1 plankje.
Die van jou gaat daar regelrecht de vuilnis in en je krijgt een nieuwe terug. Waarschijnlijk kijken ze niet eens wat er mee gebeurd is.
fout.

Bordjes gaan echt niet zomaar de prullenbak in hoor! Die worden allemaal netjes gerepareerd, tenzij er echt wat aan stront ligt (scheur in het bord oid.). :Y)

Verwijderd

Bouwpakketjes lijm is speciaal voor plastic en werkt bij mij altijd voor alle doeleinden. Het houd prima hoor, maar ik weet niet of dat ook zo is bij hitte.
Pagina: 1