Ik heb een vraagje. Ik moet een backup bestand van 300 Mb oversturen naar een vriend. Ik kan dit met FTP doen maar dan haal ik maar 14.5 kb/s (we hebben allebei kabel) weet iemand hoe ik dit sneller kan doen???
Verwijderd
kan het wel sneller?
volgens mij is er geen snellere manier omdat je een upload limit hebt
volgens mij is er geen snellere manier omdat je een upload limit hebt
kun je er niet voor zorgen dat je wel heel snel kunt uploaden door dat limiet af te zetten of mag dat soms niet??
Verwijderd
de limit heeft de provider vastgesteld en kan je dus niet veranderen.
Ik heb chello en ook een upload limit van 15 kb/s (weet niet precies hoeveel maar dat dacht ik)
Ik heb wel op andere forums gelzen dat er iemadn was die een programma had gemaakt om de limit te verbreken maar dat was alleen voor bepaalde modems.
Maar het mag niet en ik word niet graag van kabel afgesloten want chello is de enige in deze buurt.
Ik heb chello en ook een upload limit van 15 kb/s (weet niet precies hoeveel maar dat dacht ik)
Ik heb wel op andere forums gelzen dat er iemadn was die een programma had gemaakt om de limit te verbreken maar dat was alleen voor bepaalde modems.
Maar het mag niet en ik word niet graag van kabel afgesloten want chello is de enige in deze buurt.