'k Weet eigenlijk niet of dit het goede forum is...
Je vraagt iets over een processor en plaatst het in het forum over complete systemen -> ik denk niet dat het het goede forum is. Verder: volgens mij zijn die Mobile processoren idd gewoon socket A dus moet het er gewoon op passen.
Ignorance is bliss!! (- The Matrix)
Je kan een AMD mobile nemen, die zijn in mobile versie te koop.
Er zijn wel verschillende verzies van.
Deze zullen gewoon werken op een desktop moederbord.
Er zijn wel verschillende verzies van.
Deze zullen gewoon werken op een desktop moederbord.
er zijn mobile processoren die gewoon werken op een desktop moederbord, ik gebruik nu ook een mobile cpu.
maar...er zijn ook mobile cpu's die om speciale sockets vragen, die cpu's kom je niet veel tegen.
maar...er zijn ook mobile cpu's die om speciale sockets vragen, die cpu's kom je niet veel tegen.
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Ja sorry allemaal. Kreeg net een vermaning van de moderator dat cross-posten niet is toegestaan. Terechte opmerking, ware het niet dat het juist mijn bedoeling was om de thread te verhuizen naar het modederbord- en processor forum.
Dit is dus niet echt een geslaagde eerste poging tot posten op het GoT forum. Excuses.
Ik ga dus nu zoeken naar een Mobiele AMD voor een K8 moederbord.
Dit is dus niet echt een geslaagde eerste poging tot posten op het GoT forum. Excuses.
Ik ga dus nu zoeken naar een Mobiele AMD voor een K8 moederbord.
De Silverstone kasten zijn echt mooi, check: http://www.silverstonetek.com
Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED
Kijk op internet welk socket de mobile versie van de K8 gebruikt. Als dat dezelfde is al de desktop is dan heb je 99,99% kans dat het gewoon zal werken.
Pagina: 1