Ik heb een hp nx9105 met bluetooth op. Maar deze werkt ontzettend op mijn zenuwen want de software die erbij zit trekt op niks. Ik heb het eigenlijk alleen nodig om bestanden naar mijn P900 te zenden maar met die software geeft zeer veel foutmeldingen en ik vroeg me af of er geen andere (gratis) software bestaat die wel degelijk werkt.
Ik tast hier maar een beetje in het duister, maar de Linux bluez bluetooth kernel stack werkt prima. Als je liever Win32 hebt, kan je XP SP2 proberen, die heeft afaik ingebouwde bluetooth waar je de driver van hp niet voor nodig hebt.
Ik heb sp2 al gehad ben je zeker dat het er standaard op zit want ik heb daar niks van gemerkt hoor.En tools van linux interesseren me niet ik heb windows xp sp1
De beste gratis BT software die er voor Windows is zit toch echt in SP2 geinstalleerd. Je zegt dat je er niets van hebt gemerkt, had je de HP drivers ernaast geinstalleerd? Was het een schone installatie? De Linux suggestie is misschien nog niet zo gek: als je met een Knoppix (of andere bootcd) start kan je kijken of je BT überhaupt wel goed werkt, of de hardware wel in orde is.
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Tuurlijk werkt mijn hardware goed ik vroeg gewoon naar een alternatief voor de hp software en ik heb opgezocht hoe dat zit met die bluetooth software windows. Ze zeggen dat ik in het config scherm mijn bluetooth apparaten moet openen maar dat staat er dus niet bij. Het was wel degelijk een cleane installatie want ik vorige zondag geformatteerd. Moet je die als ik dus mijn bluetooth kaartje aansteek dat in mijn laptop ingebouwd zit begint de welgekende nieuwe hardware gevonden maar dan geeft windows aan dat hij de gepaste drivers niet heeft en dat het apparaat niet correct geinstalleerd is.
En als ik dus mijn bluetooth apparaat aansteek vraagt windows xp (sp2 voor de duidelijkheid) naar de cd met de drivers op van widdcom. Dus ik neem aan dat windows niet de drivers heeft voor mijn bluetooth kaart?
Pagina: 1