offtopic:
Ik hoop dat dit het goede sub-forum is??
Ik hoop dat dit het goede sub-forum is??
Ik heb hier een SmartTV tv-kaart (ong 1 jaar oud?). Ik wou deze gebruiken op deze computer, waar hij eerst ook in heeft gezeten.. Maar nu werkt hij niet meer...
In de handleiding - die ik nog wel heb - stond in dat ik de antennekabel met de TV-connector en de AUDIO OUT -connector met de Line-In moet verbinden, gedaan..
Ik heb de drivers gedownload, geinstalleerd, maar nog wil 't niet werken. (Ik ben de cd-rom kwijt, misschien ligt het daaraan? Ik heb volgens mij toch echt de goede drivers gedownload van www.hercules.com, waar de kaart van is.)
Standaard zat er het programma PowerVCR II bij (ik heb de boekjes nog, dat stond er dus in). Maar als ik nu een trial download van het programma, crasht het als ik het open (zelfs na een verse install van winXP Pro en Home)
Ik heb daarom een ander programma geprobeerd, media portal, gewoon om te kijken of dan de tv kaart wel werkt, maar tevergeefs, het werkt ook niet.
(btw, ik moet toch pal-bg gebruiken of niet?)
Ik hoop iig dat dit nog op te lossen is. En als er nog andere (het liefst freeware) programma's zijn, die hetzelfde doen als PowerVCR II, wil ik dat ook wel weten.