[FIREFOX] 'vorige' stuurt je naar top van de pagina

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
Ik heb dit probleem gehad met de huidige 1.0 versie van Firefox en de eerdere beta versies (weet versie nummer niet meer)
Wanneer je op een pagina/forum zit, zeker bij GoT, en je drukt op 'vorige' of F5, dan wordt de pagina correct geladen, maar sta je weer boven aan de pagina. Dit is erg vervelend bij het lezen van het forum, aangezien je de hele pagina weer moet doorscannen op de post waar je was met lezen.
Ik heb een paar mensen in mijn omgeving gevraagd, maar ik lijk de enige te zijn met dit probleem. In internet explorer doet zich dit probleem zich niet voor.
1 Op de 20x gaat het overigens wel goed, dus het is waarschijnlijk geen verdwaalde instelling.

De Search werkte in dit geval helaas niet, aangezien woorden als 'firefox', 'pagina', 'vorige' en soortgelijken allemaal specifieke problemen opleveren waar deze woorden toevallig in gebruikt worden.

Verwijderd

Dat probleem kan je niet verhelpen.. Dat zit gewoon in Firefox.. Sommige zeggen dat als je de 403 headers aan zet in je prefs hier op got, Dat hij dan wel op de hoogte blijft staan. Maar bij mij werkt dat dus niet..

Verwijderd

Hierover is in dit topic: [Firefox] Wat vinden we ervan? Deel VII al naar voren gekomen.
Ik heb daar zelf geen problemen mee omdat ik door mijn veelvuldig gebruik van tabs vrijwel nooit dit soort dingen tegenkom.
Voor hier op GoT is er een workaround door in je prefs (dus Voorkeuren hier op GoT) in te stellen dat je 304 headers wil gebruiken. Maar ik lees hierboven dat dat dus niet voor iedereen werkt.

Het schijnt btw bij de nieuwste builds al verholpen te zijn, dus ook bij Firefox 1.1. Nog eventjes geduld dus.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2005 20:45 ]

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
Ik heb de 304 headers aangezet en dat lijkt inderdaad te werken voor GoT

Haalt niet weg dat hij het op andere pagina's niet doet :( Maar de o zo perfecte Firefox heeft dus ook zijn flaws ;)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Zie bovenstaande replies; dit is redelijk vaak langsgekomen :) Misschien even een bugreport submitten bij de ontwikkelaars van Firefox? :) Het werkt in ieder geval express niet en is niet iets wat we kunnen verhelpen met een instelling of zo :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.