Sitecom Router4pSwitch Gaar?

Pagina: 1
Acties:

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:57
Beste Medtweakers,

Bij een paar mensen waar ik het internet enz onderhoud hebben ze zelf een Sitecom ADSL modem plus 4 p switch aangeschaft....

Ik heb hem met heel veel moeite aan de praat gekregenmaar nu gebeurt er het volgende:

Het werkt 1 a 2 dagen goed en daarna verliest hij al zijn instellingen lijkt het...

Is dit normaal voor Sitecom?

zojah...
Welke raden jullie mij aan?

Heb een analoge modem nodig met 4 poorts switch, normaal gebruik ik linksys maarz die heeft ze niet....

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
VerkerkSander schreef op zondag 20 februari 2005 @ 20:39:
Beste Medtweakers,

Bij een paar mensen waar ik het internet enz onderhoud hebben ze zelf een Sitecom ADSL modem plus 4 p switch aangeschaft....

Ik heb hem met heel veel moeite aan de praat gekregenmaar nu gebeurt er het volgende:

Het werkt 1 a 2 dagen goed en daarna verliest hij al zijn instellingen lijkt het...

Is dit normaal voor Sitecom?

zojah...
Welke raden jullie mij aan?

Heb een analoge modem nodig met 4 poorts switch, normaal gebruik ik linksys maarz die heeft ze niet....

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Tuurlijk is er wel linksys ;)

Kijk even hier naar de WAG54G. Toch een 4 poorts ADSL modem/router met als extra wireless (gewoon uit laten). Of de AG041 die is zonder wireless.

Anders raad ik je ZyXEL aan. De 650H of de nieuwe 660H versie is misschien een mooie optie. Meeste zijn allemaal verkrijgbaar via routershop.nl. (AG041-EU staat bij de opruiming).

[ Voor 15% gewijzigd door bjck op 20-02-2005 22:16 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:57
Me oom is Nederlandse Linksys import en had ze niet...en op linksys.com had ik ze ook niet snel gevonden...

Ik koop er denk ik gewoon 1 en zie wel veder...