Mijn probleem zit dus als volgt.. normaal gebruik ik de nvidia driver serie 56.77 en als ik daarna me kaart oc met coolbits(core 475mhz/mem 812mhz) heb ik in bv 3dmark03 in Alpha Squadron test een avg fps van 40.2.. na het installeren van bv forceware 61.22 of hoger en ik oc dan mijn kaart hetzelfde als hiervoor dan kom ik in sommige scenes niet boven de 20 uit waar ik normaal gemakkelijk 40 haalde.. ik hoop dat iemand weet welk probleem dit is.. ik heb rivatuner etc ook al geprobeerd maar zonder succes
Als je nieuwe driver installed krijg je de standaard settings terug, te weten anti aliasing, anisotropisch filteren, vsync en dat soort opties staan wederom aan. Dat zou het grote verschil in fps kunnen verklaren.
[ Voor 4% gewijzigd door eR1k op 20-02-2005 19:49 ]
daar had ik al aan gedacht maar deze had ik voor het draaien van 3dmark ook allemaal uitgezet omdat ik weet dat dit een enorme performance impact geeft.. maar hier ligt het ook niet aanTerraNova schreef op zondag 20 februari 2005 @ 19:48:
Als je nieuwe driver installed krijg je de standaard settings terug, te weten anti aliasing, anisotropisch filteren, vsync en dat soort opties staan wederom aan. Dat zou het grote verschil in fps kunnen verklaren.
Verwijderd
Ik heb dit probleem ook. Performance liep bij mij wat terug sinds 56.77. Het is jammer dat je door de nieuwste spellen gewoon gedwongen wordt om de nieuwe drivers te installeren, anders had ik het wel geweten. Zelf heb ik een Asus v9950 (fx 5900 non ultra).