Ik ben op zoek naar een Nokia 3210/3310 of Bosch 909s, weet iemand misschien een (web)winkel waar deze (niet al te duur) te koop is, evt icm abo/prepaid? thx
Verwijderd
Als je een student kent kun je de 909s voor 89,- met 50,- beltegoed (BEN) krijgen.
Anders kun je hem voor 240,- met Dutchtone abbo krijgen (20,- pm beltegoed)
Anders kun je hem voor 240,- met Dutchtone abbo krijgen (20,- pm beltegoed)
Verwijderd
Jahaa... die actie van de studiefinanciering is allang afgelopen. En bovendien, er is hier ook een topic over geweest waarin duidelijk werd gemaakt hoe het zat met die actie. Er waren zoveel aanvragen geweest, dat ze een gedeelte ervan hebben gehonoreerd met verrotte Motorola's ipv die Bosch 909s. Maar ik zou gaan voor die Bosch trouwens, is mooier en vooral lichter (99gr) dan Nokia 3310 (133gr). Een 3210 zou ik sowieso niet meer kopen. Oud en verrot.
Ik heb de Bosch via die regeling gekocht, en erna weer doorverkocht. Ik moet zeggen, best een mooie telefoon, MAAR je kijkt je scheel op die blacklight display, het menu is ontzettend kut (tenminste als je Nokia gewent bent...:)) en het is BEN
, en dat is nog het ergste...:r:r
Nog even over die Bosch heeft iemand hem al volledig ge-unlocked.... ik heb middels codes hem al geunlocked...tot BIJNA het eind!! maar hij vraagt nu om een subnet-code als ik mijn kpn kaartje er in doe!?!? 
iemand een idee?
iemand een idee?
De beste dag van je leven kan vandaag zijn
lamaar.
koop iig een nokia !
Have a wheelie good weekend!
Pagina: 1