Hallo,
Ik was zojuist bezig in photoshop en opeens wordt mijn pc opnieuw opgestart. Dit gebeurt normaal gesproken nooit. Na de herstart kwam ik op mijn bureaublad terecht en kreeg ik zo'n sent/don't sent report berichtje. Ik heb helaas niet gelezen wat hierin stond. Ik wil dit berichtje wegklikken en mijn pc loopt vast. Niks reageerd meer. Ik heb mijn Pc uitgezet en herstart. Toen bleef mijn pc hangen nog voor het inloggen. Wederom uit gezet en opgestart. Nu krijg ik geen beeld meer.... ook hoor ik geen systeem piepje meer.
Ik heb een andere videokaart getest, ook geen beeld. Alle Fans draaien gewoon.
Mijn CPU is normaal gesproken rond de 40 graden.
Weet iemand wat er aan de hand kan zijn??
Specs:
Mobo: P4P800
Proc: P4 3,0 Ghz
Geheugen: 1536 MB (twinmos PC3200)
Video: GF6600GT 128 MB
Koeling: Q-tec 450 W
Alvast bedankt voor de reacties!
Ik was zojuist bezig in photoshop en opeens wordt mijn pc opnieuw opgestart. Dit gebeurt normaal gesproken nooit. Na de herstart kwam ik op mijn bureaublad terecht en kreeg ik zo'n sent/don't sent report berichtje. Ik heb helaas niet gelezen wat hierin stond. Ik wil dit berichtje wegklikken en mijn pc loopt vast. Niks reageerd meer. Ik heb mijn Pc uitgezet en herstart. Toen bleef mijn pc hangen nog voor het inloggen. Wederom uit gezet en opgestart. Nu krijg ik geen beeld meer.... ook hoor ik geen systeem piepje meer.
Ik heb een andere videokaart getest, ook geen beeld. Alle Fans draaien gewoon.
Mijn CPU is normaal gesproken rond de 40 graden.
Weet iemand wat er aan de hand kan zijn??
Specs:
Mobo: P4P800
Proc: P4 3,0 Ghz
Geheugen: 1536 MB (twinmos PC3200)
Video: GF6600GT 128 MB
Koeling: Q-tec 450 W
Alvast bedankt voor de reacties!