Toon posts:

VoDsl Help! "no money left on your account"

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Ik kan sinds een uur niet meer bellen naar lijnen buiten het bb netwerk.
Ik krijg de melding "no money left on your account"
Ik heb nog nooit gehoord van beltegoed op mijn vaste lijn.
Heeft iemand dit eerder gehad? Is het makkelijk opgelost?
Ik vind het een beetje vaag, zit je midden in het weekend en en je kan niemand meer bellen. :?
ook geen helpdesk ja je kan een bandje inspreken maar daar belt dan niemand terug... :(

Vr,Gr,Marco

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Misschien ff handig om aan te geven bij wie je VoDSL hebt? Mijn glazen bol is helaas vanmiddag stuk gegaan namelijk :/

• Ding
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-02 04:39

Ding

Boii

Uuh sorrie,
Ik heb VoDsl via Tweakdsl.

P.s. Ik hoop dat je nog garantie had op je bol.. :)

Alles is bespreekbaar. Dat betekent NIET dat je alles mag zeggen!

Verwijderd

Topicstarter
Aaarrgghhh.
Had ik wel effe zelf in moeten loggen.. maar de reactie hierboven is van Tsjah

Verwijderd

Topicstarter
Wat een minder fijne organisatie zeg dat tweakdsl!
Nee dat is uuhh standaart.
dat is toch *** te belachelijk voor woorden
al wil ik voor een miljoen verbellen dat moet ik toch lekker zelf weten.
Nee die lui zetten d'r een limiet op, zodat je midden in het weekend zonder telefoon zit.
en dat dan zo'n minder fijne helpdesk gewoon NIET terug belt.
En als je dan vervolgens vraagt waar je evt verder info kan vinden over vodsl
vertellen ze je dat het allemaal op de site staat...
En als je dan vraagt waar... dan moeten ze dat zelf ook effe navragen, om vervolgens
te kunnen melden "uuhh oh nee, er staat niets op onze site maar ik kan het je wel mailen"
KANSLOOS
Als ik nog een keer voor de keus zou staan zou ik het niet meer doen..
de kpn was slecht maar dit is erger..... :(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2005 15:15 ]

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:07

slaay

Natuurbeleven.com

En nu in normaal Nederlands?

Heeft Tweakdsl een limiet per gebruiker ingesteld om te voorkomen dat men per ongelijk 0906 lijnen laat open staan, of extreem veel gaat verbellen...?

Op zich kan ik me daar wel in vinden. Want niemand is gebaat bij rekeningen die niet betaald kunnen worden.

Dich bis echt unne foëzen haas

Verwijderd

Topicstarter
slaay schreef op maandag 21 februari 2005 @ 12:46:

Heeft Tweakdsl een limiet per gebruiker ingesteld om te voorkomen dat men per ongelijk 0906 lijnen laat open staan, of extreem veel gaat verbellen...?
Als ik dat wist, dan zou ik hier niet posten.
maar dat is simpel weg nergens terug te vinden.
Of misschien op een dus danig ver weg gestopte pagina neergezet, dat ie niet te vinden is.
slaay schreef op maandag 21 februari 2005 @ 12:46:

Op zich kan ik me daar wel in vinden. Want niemand is gebaat bij rekeningen die niet betaald kunnen worden.
Nou ik dus niet, ik zit niet te wachten op een limiet
Of vind jij het relaxt als je (zonder te weten)een auto koopt die maar een maximale afstand van 100 KM kan rijden, omdat je anders teveel geld uitgeeft aan benzine....misschien niet helemaal vergelijkbaar, maar het gaat er om dat er een limiet is waar ik niets van weet, of iets over kan terug vinden.

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-02 20:50
Dit meen je niet? Echt te belachelijk voor woorden, en dan nog niet eens ergens melden op de site.
En wie bepaalt die limiet? Ik bel dagelijks naar Roemenie en heb rekeningen in de maand van minstens 500 euro via KPN (en pre select carriers), en wat moet ik dan doen als Tweakdsl dat teveel vind? Sjees, wat belachelijk... echt waar

Verwijderd

Hoe weet je nu al zeker dat het een limiet is? Misschien is het wel een storing, weet jij veel. Als je nou gewoon eens ff rustig op onderzoek uitgaat en ff afwacht, krijg je later geen spijt van dingen die je hier gezegd hebt...

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-02 10:35

TwoR

Gekleurde stippen

Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2005 @ 11:01:
Wat een kansloze kut organisatie zeg dat tweakdsl!
Nee dat is uuhh standaart.
dat is toch gvd te belachelijk voor woorden
al wil ik voor een miljoen verbellen dat moet ik toch lekker zelf weten.
Nee die lui zetten d'r een limiet op, zodat je midden in het weekend zonder telefoon zit.
en dat dan zo'n klote helpdesk gewoon NIET terug belt.
En als je dan vervolgens vraagt waar je evt verder info kan vinden over vodsl
vertellen ze je dat het allemaal op de site staat...
En als je dan vraagt waar... dan moeten ze dat zelf ook effe navragen, om vervolgens
te kunnen melden "uuhh oh nee, er staat niets op onze site maar ik kan het je wel mailen"
KANSLOOS
Als ik nog een keer voor de keus zou staan zou ik het niet meer doen..
de kpn was kut maar dit is erger..... :(
Dude relax ff haal adem en bel na het weekend (vandaag dus) even naar tweakDSL wie weet waardoor het komt.

En trouwens opt forum zit een heel mooi edit knopje ... (stille hint) ;)

• RupS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-01 12:46
Toen ik mijn VoDSL van Tweak kreeg heb ik op een gegeven moment ook papieren erbij gekregen.. daar zaten ook logins bij voor op een site... en in die papieren stond ook dat er een standaard limiet wordt ingesteld... Misschien dat als jij dat niet hebt gekregen er iets is misgegaan?

En als jij direct respons in het weekend wilt, kun je misschien beter een SDSL lijntje nemen met een SLA die 24/7 ondersteuning biedt :)

• megamuch
  • Laatst online: 29-01 20:14

megamuch

Tring Tring!

RupS schreef op maandag 21 februari 2005 @ 14:37:
[...]
En als jij direct respons in het weekend wilt, kun je misschien beter een SDSL lijntje nemen met een SLA die 24/7 ondersteuning biedt :)
Dude, echt, leer wat service is! Dat de TS btje gefrstreerd is, ok.. Maar d'r is niets irritanters dan non service.

Als de helpdesk belooft terug te bellen, dan moeten ze dat ook doen binnen een redelijke tijd. Hij betaalt toch gewoon z'n rekeningen, dan heeft hij recht op goede en vlotte ondersteuning. Fuck die SLA.

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Verwijderd

Topicstarter
TwoR schreef op maandag 21 februari 2005 @ 14:30:
[...]

Dude relax ff haal adem en bel na het weekend (vandaag dus) even naar tweakDSL wie weet waardoor het komt.

En trouwens opt forum zit een heel mooi edit knopje ... (stille hint) ;)
Ik ben weer een beetje bekoeld 8)
Ik had ze dus al gebelt en daar kreeg ik het verhaal dat er idd een limiet op zat,
en dat die limiet "normaal" voordat ie op is, word opgehoogd. En dat er nu iets niet helemaal goed was gegaan. Ik heb inmiddel wel weer telefoon maar een echt aangenaam gevoel heb ik er niet aan over gehouden.. Zet er gewoon standaard geen limiet op.
En ook nog steeds geen mail met meer info over Vodsl, en wat er allemaal wel en niet mogelijk mee is.
Ook over de hoogte van de limiet heb ik verder geen info kunnen krijgen.
Straks maar weer effe.. uuhhmm :*) bellen

• Xandrios
  • Laatst online: 16-02 21:14
Dit is gewoon een kwestie van: Neem contact op met je ISP.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.