Hey,
Ik zat met een vraagje i.v.m. MS Excel 2000. Ik heb daarin voor m’n vader (zelfstandige) een factuur ontworpen. Ik ben allesbehalve een expert in Excel (of eender welk ander programma waarmee je een factuur kan ontwerpen…), maar ik heb m’n best gedaan
en de file ziet er nu als volgt uit:
Ik ben nu op zoek naar een manier om Excel 'automatisch' '='001'!C14' tot en met '='200'!C14' te laten invullen. Bestaat er zo'n manier? Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen.
Alvast bedankt.
Groeten,
Ivan
Ik zat met een vraagje i.v.m. MS Excel 2000. Ik heb daarin voor m’n vader (zelfstandige) een factuur ontworpen. Ik ben allesbehalve een expert in Excel (of eender welk ander programma waarmee je een factuur kan ontwerpen…), maar ik heb m’n best gedaan
- een werkblad met alle klanten en hun gegevens, waarnaar ik in de facturen zelf met nummer verwijs via ‘VERT.ZOEKEN’ (dan vult Excel het in de afzonderlijke facturen zelf netjes in)
- de facturen zelf (afzonderlijke tabbladen, genaamd 001, 002, …)
- een overzichtsblad met de volgende kolommen: factuurnummer, klant, bedrag
Ik ben nu op zoek naar een manier om Excel 'automatisch' '='001'!C14' tot en met '='200'!C14' te laten invullen. Bestaat er zo'n manier? Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen.
Alvast bedankt.
Groeten,
Ivan
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2005 18:22 ]