Toon posts:

[XP] Firefox maakt niet automatisch verbinding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
WIn XP PRo NL Sp 2
Firefox 1.0
Hetnet ADSL

Bij het starten van Internet Explorer zonder aanwezige verbinding belt hij automatisch in.
In Firefox echter start wel het inbelscherm , meer wordt er niet vanzelf ingebeld, je moet op 'kiezen'klikken.

Ik heb alles afgezocht kwa instellingen , maar kan geen oplossing vinden.
Zoekfunctie op forum gebruikt....

Weet iemand de tip...

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Kan je misschien bij het opstarten van Windows verbinding maken met een snelkoppeling in je 'opstarten'-menu? Of anders een batchfile als shortcut naar FireFox, welke eerst de dialup-exe lanceert??

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor je reactie.
Het zou inderdaad een mogelijkheid zijn..
Maarr...we gebruiken de slaapstand.
Bij ontwaken wordt er dus niks opnieuw gestart via automatisch opstarten..

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
maakt ie bij andere programma's (die niet van MS zijn) dan wel automatisch verbinding? Zoniet, dan ligt het ws. aan de instellingen in windows. Je kunt geloof ik ergens instellen of de inbelverbinding automatisch verbinding mag maken. Ik weet niet precies hoe en waar, aangezien ik al jaren geen modem meer gebruik ;)

Verwijderd

Zoals gezegd: Bij Internet Explorer en Oulook Express doet ie het automatisch.
( vinkje gezet bij'automatisch vebrinding maken ')
Kan alleen voor Firefox dit niet vinden.

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:20
Volgens mij zoek je deze tip: je adsl is dus een inbel verbinding? Ik heb naast me kabel een tel.modem nog, en ff gekeken. Als je in netwerkvebindingen bij eigenschappen kijkt zie je misschien net als ik "Vragen om naam, wachtwoord..." en "Vragen om telefoonnummer". Als je die 2 uitzet, hoef je nergens op te klikken.

[ Voor 6% gewijzigd door Sjah op 21-02-2005 11:59 ]

Verwijderd

Rechtsklikken op de verbinding > Eigenschappen

Er moet ergens een optie zijn als "vragen om naam, wachtwoord". Deze optie zet je uit, en klikt op OK.

Hoeplakee. Klaar is kees.
Pagina: 1