Xbox updates zonder live?

Pagina: 1
Acties:

• gerwinf
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-03 15:43
Hey,

Ik speel regelmatig online met de xbox via Kia Xlink (werkt prima), een van de nadelen is dat je geen updates/patches kan doen want dit gaat via xbox Live. Weet iemand waar ik de updates kan vinden zodat ik ze via FTP kan uploaden naar mn xbox? Ik ben vooral op zoek naar de update van Rallisport Challenge 2.

Alvast bedankt.
ps. er schijnen wel cd-roms te zijn van OXM (Official Xbox Magazine) waar de content up staat, maar ik kan deze nergens vinden.

Verwijderd

Nope, er is geen andere legale weg om updates binnen te halen, dan via Xbox Live. Je zou zo'n trial-abo kunnen nemen, je games updaten, en je abo weer opzeggen, maar dan moet je wel met je creditcard registreren.

Maar zo spannend zijn die extra skins voor RSC2 nou ook weer niet, imho... Of je moet die-hard fan van dit spel zijn.

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-11 00:12
Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2005 @ 16:13:
Nope, er is geen andere legale weg om updates binnen te halen, dan via Xbox Live.
Niet helemaal waar. Bij sommige game-magazines (bijvoorbeeld UK Official Xbox Magazine) krijg je een demo-disc. Hier staan ook wel eens updates/extra's op voor mensen die geen Xbox Live hebben.

Zo zijn er al levels voor Splinter Cell, Rainbox Six, Unreal Tournament etc. beschikbaar geweest.
Patches (dus echte updates voor spellen) is wat anders, dat weet ik zo 1, 2, 3 niet.

Maar je zou ook kunnen proberen om de updates via Dashboard -> Memory Card te kopieren naar jouw Xbox. Free Content zou je mischien wel kunnen kopieren. Premium Content (waar je dus voor moet betalen) weet ik haast wel zeker van niet.

[ Voor 3% gewijzigd door ironx op 21-02-2005 16:24 ]

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

• gerwinf
Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2005 @ 16:13:
Nope, er is geen andere legale weg om updates binnen te halen, dan via Xbox Live. Je zou zo'n trial-abo kunnen nemen, je games updaten, en je abo weer opzeggen, maar dan moet je wel met je creditcard registreren.

Maar zo spannend zijn die extra skins voor RSC2 nou ook weer niet, imho... Of je moet die-hard fan van dit spel zijn.
We zijn redelijk die-hard fan van dit spel...vooral de laatste patch waarin de problemen met de voice chat zijn verholpen en de extra auto's natuurlijk :) Helaas gaat dit avontuur niet door.

Verwijderd

ironx schreef op maandag 21 februari 2005 @ 16:22:
Maar je zou ook kunnen proberen om de updates via Dashboard -> Memory Card te kopieren naar jouw Xbox. Free Content zou je mischien wel kunnen kopieren. Premium Content (waar je dus voor moet betalen) weet ik haast wel zeker van niet.
Content (free of premium) kun je niet kopieren van/naar memorycards.

• gerwinf
Heb op ebay de content cd's voor een prikkie kunnen kopen, problem solved.
Pagina: 1