Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hi All,

Kan iemand mij vertellen hoe ik met mijn laptop en een Bluetooth dongle kan connecten met mijn SPV C500 van Orange en via GPRS kan internetten?

Ik krijg een login scherm en met mijn oude Nokiaatje deed ik dan iets van *99***1# als inloggegeven en dan kreeg ik automagicly contact met Orange. Met mijn C500 werkt dit niet meer.

Iemand suggesties?

GRz. Johan

Verwijderd

Ben je er al achter hoe het werkt?
Ik zou het namelijk ook er graag willen weten. Ik vrees alleen het ergste. Dat ik het dus toch bij nokia had moeten laten.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Probeer eens in te bellen met het nummer (dus gewoon met de bluetooth modem die geinstalleerd word als je paired) *99# en dan gewoon helemaal zonder gebruikersnaam en/of password.

• ReBr
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Het is ook gewoon met de C500 mogelijk om een via BT een GPRS verbinding te maken.

Als de BT software correct is geinstalleerd op laptop(of PC) kan je via configuratiescherm naar Modems gaan, hier zoek je in de lijst van geinstalleerde modems naar "Bluetooth Modem" Vervolgens ga je naar de Geavanceerde eigenschappen van "Bluetooth Modem"

Vervolgens voer je bij extra instellingen de volgende regel in:
+cgdcont=1,"ip","internet","",0,0
en bevestig dit.
http://www.homepages.hetnet.nl/~rencomp/btcont.jpg

Vervolgens gebruik je *99# als inbelnummer