Tell-a-friend formulliertjes - jullie mening

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• ericck
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-06 11:25
Op vrij weinig sites kom ik ze nog maar tegen: de "tell-a-friend" formulliertjes. Via een klein formuliertje kun je eenvoudig een vriend(in) op de site wijzen.
Wat vinden jullie van deze formuliertjes? Gebruiken jullie ze nog op je site? Of vinden de bezoekers van je site ze eigenlijk alleen maar irritant? Worden ze veel gebruikt?

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 06:33

Tux

Ik zet ze nooit op een site als ik een site maak.
En ik heb nog nooit zo'n formuliertje gebruikt, die dingen zijn useless imho. Als je een vriend(in) op een site wilt wijzen kan je gewoon een mailtje sturen, een msn bericht sturen of IRC gebruiken ;)

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-08 21:11

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Tegenwoordigg gebruik ik ze niet meer. Vroeger heb ik ze wel een tijdje op een website gehad, en gek genoeg werden ze nog best 'veel' gebruikt door de weinige bezoekers die de website toen had.

Maar ik heb ondervonden dat het maken van betere websites uiteindelijk vanzelf meer bezoekers trekt.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit lijkt me eerder verkapte spam dan dat het daadwerkelijk nuttig zou zijn voor GoT :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.