Toon posts:

NTFS partitie onde win98

Pagina: 1
Acties:
  • 154 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Is er een progje om NTFS partitie onder windows 98 te gebruiken. (ivm multiboot windows 2000)?

Verwijderd

Nope

Verwijderd

Nope 2

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 12:57
handig van die mensen die altijd meteen ergens nee op zeggen voordat ze even hebben rondgekeken...
ja dit is dus mogelijk
ntfs for 98
te downloaden bij www.sysinternals.com . De trial versie geeft alleen read-only rechten..maar je kan in ieder geval je ntfs zo dus uitlezen

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Verwijderd

Topicstarter
Thanks a lot!!

Verwijderd

Ik heb ergens een bootdisk met zoiets voor onder DOS....
Je moest eens weten hoe makkelijk dat kan zijn!

Maar goed, met dergelijke tools kun je ze enkel uitlezen volgens mij. Je kunt dus niet per gebruiker apparte rechten instellen. Daarvoor zul je toch echt NT/2000 voor moeten hebben.. :)
Trouwens, zeg het even als ik eht mis heb...

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-08 14:56
MT: ntfsdos.exe is ntfs voor dos..
erg handig als je de sam._ file moet greppen.

GRIN

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 12:57
je kan indeed geen rechten instellen op folders met deze tools. aangezien win98 niet zoals NT dezelfde userdatabase ondersteunt. Maar zowel read, als change op files op ntfs-partities zijn mogelijk .Read meestal bij de trial-versies van verschillende tools, change ook bij de full-versions

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Verwijderd

Ja dat bestaat onder de naam NTFS4DOS of NTFSforDOS of iets dergelijks. Ik gbruik het zelf niet maar je kunt natuurlijk op www.av.com met deze 2 strings zoeken en dan vind je het vanzelf.....

:Y) :Y)
:Y) :Y)
:Y)

Verwijderd

Op zondag 07 januari 2001 17:05 schreef amsterdammertje het volgende:
handig van die mensen die altijd meteen ergens nee op zeggen voordat ze even hebben rondgekeken...
ja dit is dus mogelijk
ntfs for 98
te downloaden bij www.sysinternals.com . De trial versie geeft alleen read-only rechten..maar je kan in ieder geval je ntfs zo dus uitlezen
Ow, in dat geval.
Ja het kan. :)
Pagina: 1