Ik heb op een Packard bell computer windows opnieuw geinstalleerd en dacht wel even de video drivers te vernieuwen, omdat het beel ontzettend traag is. maar toen ik de drivers van nvidia installeerde werd het beeld heel streperig en gaat aan en uit. Het gaat om een gforce 4400mx. Ik heb van zowel de PB site als van de nvidia site driver gedownload maar beiden hebben hetzelfde resultaat.
Welke versie van Windows? Heb je getest met een ander beeldscherm? Op welke resolutie en refreshrate draait de kaart na installatie van de NVidia drivers?
Xp, niet getest door gebrek aan ander scherm, 1024x768 denk ik, kan nl niet zien omdat het beeld het 90% van de tijd neit doet. Gaat echt maar een seconde per keer aan
Verwijderd
Je scherm wordt vermoedelijk te snel aangestuurd. Start eens op in velige modus en verander de frequentie of de resolutie naar iets dat je beeldscherm wel aankan.
ok hele stomme vraag, maar hoe kom ik in veilige modus zonder windows eerst te laten crashen?
Het is trouwens een tft, ik weet niet of dit nog invloed heeft
Het is trouwens een tft, ik weet niet of dit nog invloed heeft
Tijdens het opstarten van de PC de F8 toets indrukken, kom je in de veilige modus
safemode >> repeterend op F8 rammen tijdens/vlak na de post.
misschien een drivertje voor je tft installen.. wellicht helpt dat
misschien een drivertje voor je tft installen.. wellicht helpt dat
I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.
Pagina: 1