Toon posts:

SE K500i en T630

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al ff aan het rond kijken voor een nieuwe gsm. Eerst wat op internet gesurft an nadien naar de winkel gestapt. M'n eerste keuze, een nokia, vond ik (in mijn prijsklasse) gewoonweg lelijk of niet functioneel genoeg.
De keuze waar ik nu voor sta is zoals de titel, een K500i of een T630. In de winkel raade ze me de K500i aan. Zelf vind 'k de T630 véél mooier, en bezit deze Bluetooth. De K500 heeft daarintege 6x zoveel geheugen.

Ik weet maar al te goed dat ik zelf moet kiezen welke gsm ik wil etc. Alleen weet ik het niet zo goed. Men eisen zijn vooral:

- zo lang mogelijk batterijduur (wat ook moeilijk is met kleurenscherm en camera)
- handige agendafunctie die mogelijk liefst met de pc communiceert (Bluetooth is in dit geval dus handiger, al beschik ik zelf zowel over BT als over IR)
- foto's mogen ook best van nog redelijk doenbare kwaliteit zijn

En is het verschil in opslagcapaciteit groot daar ik de K500 toch niet zal gebruiken als mp3 speler?

Groetjes

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-02 14:35

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Als je zegt dat je het extra geheugen niet gaat gebruiken kun je denk ik beter voor de T630 kiezen omdat dat toch een 'luxer' model is dan de K500i verder. Je moet het denk ik in deze volgorde zien:

K500i -> T630 -> K700i

Qua kwaliteit foto's kan ik zeggen dat die van de K700i een stuk beter zijn dan die van T610, maar ik weet dus niet hoe dat zit tussen een K500i en een T630... Maar ik denk dat je daar niet teveel op moet leunen aangezien die van allebei niet zo geweldig zullen zijn.

Tesla Model Y RWD (2024)

Verwijderd

Topicstarter
Het extra geheugen kan mss toch handig zijn om foto's of dergelijke op te slaan. Ik weet niet of 12 Mb op gebied van mobiele telefoons veel is maar mij lijkt het toch een enorm verschil tov 2 MB. Mss kan dit ook benut worden door berichten?