Ik heb 2 pc's mijn oude pc (niet overgeclockt) gaat normaal aan een werkt normaal. Zet ik hem nou uit en wil hem een uurtje later aanzitten dan doet hij helemaal niks. Vervolgens haal ik alle apparatuur los. Zoals de TV kabel netwerkkabel scanner printer monitor en dan gaat hij wel weer aan. Het gekke is dat ik een opdonder kreeg van mijn monitor aansluiting en vervolgens kreeg ik een opdonder van de usb aansluiting van mijn printer die uit stond???
Echter de pc deed het weer maar je raad het al 2 uur later hetzelfde probleem. De pc valt overigens niet zomaar uit. Ik ben nu van plan om een nieuwe stekker blok te halen en een nieuwe voeding van 300 watt. Heeft iemand anders misschien een idee waardoor dit veroorzaakt kan worden?
P4 1,6 GHZ
512 MB
Nvidia mx400 64 mb
40 gb maxtor
60 gb maxtor
TV kaart pinaccle
netwerkkaart 3com
creative geluidskaart.
pc is nu 3 jaar oud.
Echter de pc deed het weer maar je raad het al 2 uur later hetzelfde probleem. De pc valt overigens niet zomaar uit. Ik ben nu van plan om een nieuwe stekker blok te halen en een nieuwe voeding van 300 watt. Heeft iemand anders misschien een idee waardoor dit veroorzaakt kan worden?
P4 1,6 GHZ
512 MB
Nvidia mx400 64 mb
40 gb maxtor
60 gb maxtor
TV kaart pinaccle
netwerkkaart 3com
creative geluidskaart.
pc is nu 3 jaar oud.