[OE6] Mail van accounts komt bij verschillende users aan *

Pagina: 1
Acties:

• mtenbos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:14
Ik heb deze week windows xp er weer op nieuw op gezet en nu heb ik met outlook express een vreemd verschijnsel. Ik heb twee acounts aan gemaakt 1 voor mij en 1 voor mijn vrouw.
(Dit is al jaren zo). We hebben allebei een apart email adres.

Als ik mijn mail op haal komt het ook bij haar in de mail box te staan en anders om.

wat kan hier het probleem zijn want ik vind dit knap lastig en bovendien is dit nooit zo geweest.

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Voorheen had je zeker 2 identities of een regel gehad die de mail deed scheiden in mappen.

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 07:00

Boss

+1 Overgewaardeerd

Heb je in windows ook weer twee gebruikers aangemaakt met alletwee hun eigen instellingen? Dus niet alleen in OE?

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Wat zijn de relevante instellingen? Zoals de accounts bij beide users, eventuele regels, etc. (Staat leave mail on server aan?) Idem: die mailadressen: je hebt twee accountnamen op de mailserver? Welke ISP trouwens, of heb je een eigen mailserver?

Het is me namelijk niet duidelijk of je met twee accounts twee Windows accounts of twee accounts op de mailserver bedoelt.
offtopic:
Ik mis een duidelijke topictitel. "outlook express 6" is iets waar je niet alleen in bent, dus dat onderscheidt je vraag niet echt van de anderen. Ik pas de topictitel even aan voor je.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• mtenbos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:14
mijn isp is @home, ik heb 1 acount en meerdere email adressen.
Ik heb geen aparte regels gemaakt binnen OE
Windows xp pro sp2 nl geinstalleerd twee acounts gemaakt ( allebei beheerder )

leave mail on server staat off

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

mtenbos schreef op zondag 20 februari 2005 @ 16:28:
mijn isp is @home, ik heb 1 acount en meerdere email adressen.
err..

Je bedoelt 1 mailaccount en meerdere aliassen.

een alias is niets meer of minder dan dat: een andere naam voor de @ voor één en dezelfde account.
Vanzelfsprekend dat dan beide aliassen door dezelfde accountgegevens worden opgehaald..

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1