Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PW] Krijg geen categorieen te zien.

Pagina: 1
Acties:

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-10 03:58

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Ik krijg bij PW totaal niet te zien geen Categorieen en/of prijzen als ik zo een categorie uitkiest. Heb al geprobeerd in en uit te loggen maar dat werk ook niet.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-11 21:39
Is dit bij elke categorie :?
Cache al eens geleegd e.d. standaard stappen doorlopen?

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-10 03:58

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Yep alles al gedaan, vreemd genoeg kreeg ik daar net de items weer te zien en nu net de categorieen. Dit was nadat ik alles had opgeschoont.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11 21:23

Stoney3K

Flatsehats!

Same problem here in V&A. De tabel met categorieën wordt wel weergegeven en het aantal items erachter ook, maar als ik één van de pijltjes aanklik (waar geen categorienaam achter stond) verwees de link naar "javascript: void(null)" (Oftewel in lekentaal: Doe effe lekker niks!). Zoekfunctie in V&A werkt vreemdgenoeg wel.

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Stoney3K schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 18:54:
Same problem here in V&A. De tabel met categorieën wordt wel weergegeven en het aantal items erachter ook, maar als ik één van de pijltjes aanklik (waar geen categorienaam achter stond) verwees de link naar "javascript: void(null)" (Oftewel in lekentaal: Doe effe lekker niks!). Zoekfunctie in V&A werkt vreemdgenoeg wel.
Maak je gebruik van software van Symantec/Norton?