Toon posts:

Logitech Cordless Click! Optical mouse valt regelmatig uit.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb een muisje gekocht (Logitech Cordless Click! Optical mouse).
Het werkte perfect maar na 2 dagen na de aankoop waren er problemen...

Hij valt vanzelf uit als je hem laat liggen/opheft van de muismat. (Je ziet geen rood lampje branden aan de onderkant van de muis en je moet weer op "Connect-knop" drukken aan de onderkant v.d. muis om het weer te laten branden)
Ook zegt het programma "Mouseware" dat de batterij bijna leeg is.

Ik heb al een witte muismat genomen, ik heb mouseware opnieuw geïnstalleerd (de laatste versie v.d. website) en ik heb er al bijna nieuwe (heb ze even gebruikt in iets anders) batterijen in gestoken.

Heeft er iemand dit probleem ook gehad? (een vriend had dit ook maar dan niet een muis van logitech en hij heeft gewoon een andere muis gekocht...)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 februari 2005 @ 12:39:
Hij valt vanzelf uit als je hem laat liggen/opheft van de muismat. (Je ziet geen rood lampje branden aan de onderkant van de muis en je moet weer op "Connect-knop" drukken aan de onderkant v.d. muis om het weer te laten branden)
Dat het lampje uitvalt als je de muis optilt is normaal, dit doen heel veel (zo niet alle) optische muizen. Ook het feit dat hij 'uitgaat' als hij een tijdje niet gebruikt wordt kan kloppen, mijn draadloze muis doet dit ook om batterijkracht te besparen als hij toch niet gebruikt wordt. Wat echter wel vreemd is dat je weer op 'connect' moet drukken.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, het lampje gaat uit maar het blijft dan ook uit... (het gaat niet meer aan als ik de muis beweeg)

Ow ja het is nu nog verslechterd: Ik moet een groot aantal keren proberen van op connect te drukken, het gaat even aan en direkt weer uit iedere keer ik druk, pas na een aantal keren gaat het terug :(

Als ik het in de lucht hou en ik druk op connect gaat het ook aan/direkt uit, pas als ik mijn duim er tegen houd blijft het aan, ook moet ik de muis dicht bij de muismat houden om het te laten connecteren. Zal het dan iets met de lens zijn?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2005 16:13 ]

Verwijderd

Is de afstand van het basisstation tot de muis misschien te groot? Of zitten er metalen obstakels tussen?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het nu gezet dat de ontvanger links van het toetsenbord staat.

Anders misschien mouseware deïnstalleren? Of splinternieuwe batterijen kopen.

Verwijderd

Gaat het nu dan beter als je het basisstation dichterbij zet? Zo niet, dan even proberen of je hetzelfde probleem ook met nieuwe batterijen voorkomt.

Verwijderd

Topicstarter
Nu gaat het helemaal niet meer :(

Spijtig genoeg heb ik geen nieuwe batterijen en is het zondag...

-----------------------------------------------------------------------------

Edit: Ik heb er nieuwe batterijen in gestoken en het gaat weer zoals het zou moeten.
Bedankt voor de hulp 1440! ;)

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2005 23:03 ]

Pagina: 1