Ik ben bezig met een menu voor op mijn website. Het idee is ongeveer hetzelfde als het Tweakers.net menu. Maar dan zonder al die javascriptjes en dergelijke. Het moet gewoon een simpel menu zijn.
het script dat ik nu gebruik gaat als volgt:
Het menu werkt zoals het moet werken, er zit alleen 1 klein probleem in. De onMouseOut functie werkt niet goed.Ofja, te vroeg.
Zodra ik over een link ga met mijn muis, en dan van die link af ga wordt het menu verborgen. Dit is niet de bedoeling.
Hoe kan ik dit oplossen?
het script dat ik nu gebruik gaat als volgt:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| echo(" <a href=\"?pid=main/home\" onMouseOver=\"document.getElementById('menu_home').style.display='block';\">Begin</a> <div id=\"menu_home\" onMouseOut=\"document.getElementById('menu_home').style.display='none';\" style=\" display: none; z-index: 2; background-color: #FFFFFF;\"> <a href=\"?pid=main/home\">Beginpagina</a><br> <a href=\"test\">Test</a><br> <a href=\"test\">Test</a><br> </div>"); |
Het menu werkt zoals het moet werken, er zit alleen 1 klein probleem in. De onMouseOut functie werkt niet goed.Ofja, te vroeg.
Zodra ik over een link ga met mijn muis, en dan van die link af ga wordt het menu verborgen. Dit is niet de bedoeling.
Hoe kan ik dit oplossen?
[ Voor 19% gewijzigd door GewoonNico op 20-02-2005 12:15 ]