Leesprobleem Met plextor dvd lezer (PX-116A)

Pagina: 1
Acties:

• dupondje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-03 21:11

dupondje

Powa 2 Tha PPL :)

Topicstarter
Hallo,

ik heb een raar probleem met mijn plextor dvd lezer!
Ik had een virus, en daardoor moeten formatten, maar achter het formatteren wilde mijn dvd drive niet meer werken! Als ik een cd/dvd insteek loopt explorer gewoon vast als je cd wil bekijken ...

error in logboek: Vastgelopen toepassing: autorun.exe, versie: 1.0.3.0, vastgelopen module: autorun.exe, versie: 1.0.3.0, vastgelopen op: 0x00001347.

niet fout op cd ofzo, want alle cd's hebben er last van !

en nog een error:

Windows heeft geen toegang tot bestand E:\autorun.exe vanwege een van de volgende redenen: Er is een probleem met de netwerkverbinding, met de schijf waarop het bestand is opgeslagen, met de opslagstuurprogramma's op deze computer, of de schijf ontbreekt. Windows heeft programma Smart CD Autorun Launcher afgesloten vanwege deze fout.

Programma: Smart CD Autorun Launcher
Bestand: E:\autorun.exe

iemand enig id ?

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-03 08:58

FastBunny

Give it the Works !

Hij staat niet toevallig op PIO modus en wellicht kan die daar niet lekker tegen? Heb overigens zelf ook deze speler en werkt perfect, probeer hem anders eens in een andere pc, en als hij dan nog stuk is contact opnemen met plextor, je hebt 2 jaar garantie als het goed is ;)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• dupondje

dupondje

Topicstarter
DMA staat aan !

• Strikie
  • Laatst online: 10-11-2025

Strikie

Athletics

Gooi de dvd drive eens helemaal van je systeem (via apparaatbeheer), laat hem opnieuw herkennen en kijk of het probleem verholpen is.

::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race

• dupondje

dupondje

Topicstarter
I try'ed, steeds hetzelfde :(

• Strikie
  • Laatst online: 10-11-2025

Strikie

Athletics

Heb je toevallig nero op je pc staan? Zet anders via msconfig nerocheck eens uit.
Je kan ook via apparaatbeheer kijken welke drivers je dvd drive gebruikt en die weggooien in je systeem32 folder.
Dan de drive weer opnieuw laten herkennen, mocht dit allemaal niet helpen kan je ook je autorun disabelen.Geen oplossing maar hij loopt niet meer vast.

::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race

Pagina: 1